Tilbyde billeder til mobiltelefon - hvorda~
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 30-05-05 20:50

Hvordan kan jeg tilbyde billeder til mobiltelefoner? Jeg vil gerne kunne
tilbyde enkelte billeder fra en hjemmeside, som folk så kan bestille ved at
sende en SMS til et typisk 4-cifret nummer. Findes der nogle som har en
slags partnerprogrammer, som man kan hægte sig på, og er der så mulighed for
at lave sin egne billeder og tilbyde dem?

Jeg regner med man skal have en SMS gateway eller lign.? Og sådan en koster
vist kassen, og derfor ville det være smart, hvis man kunne hægte sig på en
eksisterende udbyder. Selvfølgelig ville den eksisterende udbyder være den
der tjener pengene på det, men det er heller ikke det, der er det vigtige.
Det primære for mig er at kunne tilbyde billeder til mobiltelefonen.

Og hvis det findes - hvilket format skal billedet så være?

På forhånd tak.

X-postet til dk.edb.internet og dk.teknik.telefoni.mobil da jeg ikke lige
ved hvilken gruppe det hører mest hjemme i.
FUT: dk.edb.internet

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam