Nokia 6600 - Printe SMSér ?
Fra : [7400] René

Dato : 30-05-05 17:27

Hej igen NG....

Udstyr.. Nokia 6600 og Bluetoth dongle i en bærebar pc tilsluttet min
printer.

Noget der længe har "naget" mig er hvordan jeg kan "forevige" nogle smsér
(224 stk)
som er en meget vigtig korrespondance for mig, ved at printe dem..?

Findes der en måde ? et program... de må gerne komme fortløbende på samme
stykke
papir... ikke på hver sit ark.... ? Kan man det ?

Kan jeg skyde dem af via bluetoth til min bærebar som er tilsluttet
printeren... hvordan ?

hjæææææææælp

--

Rene
/ Herning

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 30-05-05 18:02

On Mon, 30 May 2005 18:27:26 +0200, "[7400] René"
<do_not_reply_to_this_email_adress@thanx.com> wrote:

> [...]
>papir... ikke på hver sit ark.... ? Kan man det ?
>
>Kan jeg skyde dem af via bluetoth til min bærebar som er tilsluttet

Ikke overraskende er Nokia det rette sted at finde både hjælp og
software til formålet - prøv at søge på Bluetooth Printing Application

Fra : Andreas Skjæmt Ander~

Dato : 31-05-05 21:38

Den Mon, 30 May 2005 19:01:35 +0200. skrev jubija:

> [...]
I min Nokia 6600 har jeg en applikation, der hedder noget så simpelt, som
Print.
Har du ikke denne applikation kan jeg oplyse dig om at detaljerne om
applikationen er således:

"Mobile printing application software for Nokia Series 60 imaging phones
v.1.0 build 12, 13-october-03"

Med denne oplysning burde du kunne finde det på nettet.

Åbner jeg denne applikation kan jeg vælge at printe hhv. beskeder, mit
galleri, kontakter, kalender etc.
Programmet beder selv om lov til at starte bluetooth, for at søge efter
fter kompatible printere, så jeg ser ingen problemer i din efterspørgsel.

Venlig hilsen
AndreasDK

Fra : [7400] René

Dato : 02-06-05 17:09

> [...]
> Programmet beder selv om lov til at starte bluetooth, for at søge efter
> fter kompatible printere, så jeg ser ingen problemer i din efterspørgsel.

Hej Andreas

Jo har også det program.... eller nærmere har det nu... idet det var den som
jubija@yahoo
velsagtens henviste mig til ... men den virkre ikke rigtig...
Jeg har faktisk en mappe med 500 smser som jeg herne vil have printer..
læs evt mit svar til ham... !

Hmmm.. hvad mener du er der noget at gøre... !? findes der andre ?

Mvh
Rene´

Fra : [7400] René

Dato : 02-06-05 17:06

> Ikke overraskende er Nokia det rette sted at finde både hjælp og
> software til formålet - prøv at søge på Bluetooth Printing Application

Hej har fundet programmet og installeret det.... virker ikke ummidelbart..

hmm...
Problem 1 (løseligt) den kan ikke finde min printer !
Problem 2 (uløseligt) den kan kun printe 1 sms af gangen pr ark dvs et par
linier pr a4 side !

istedet for en hel folder med 200 smsér ind og udadgående korrespondance
blandet selvfølgelig liggende i tids-rækkefølge. kunne et program printer
hele mappen/folderen ville hele korrepondancen komme derned efter..

Hmmmmm....
ikke andre programmer som er mere anvendelige ?

Mvh
Rene