Roaming fra udlandet ( CBB)
Fra : Bent Bakholm

Dato : 27-05-05 13:45

Kan det passe at det koster noget bare at have mobilen tændt uden at
bruge den i udlandet, kan det passe at man betaler hver gang man
skifter fra et net til et nyt, det er ialtfald hvad CBB kundeservice
siger.

Med venlig hilsen
Bent Bakholm

bbakholm98@yahoo.dk

Hvis du vil skrive E-mail så fjern 98 i adr.

Odense

Fra : Rander

Dato : 27-05-05 15:36

Fri, 27 May 2005 14:44:41 +0200 brugte Bent Bakholm 19 linier på at
fortælle dette til dk.teknik.telefoni.mobil:

> [...]
>bruge den i udlandet, kan det passe at man betaler hver gang man
>skifter fra et net til et nyt, det er ialtfald hvad CBB kundeservice

Nej, de ting du nævner koster ikke noget - men hvis din telefon ringer, så
koster det. Hvis du afviser opkaldet, og det ryger på svareren, så koster
det endnu mere...

http://rander.dk (temporarily down!)

Det er nemt at beregne sine udgifter. Man tager bare sine
indtægter og lægger ti procent til. (Bing Crosby)

Fra : Bent Pedersen

Dato : 27-05-05 18:44

Den Fri, 27 May 2005 16:36:28 +0200. skrev Rander:

> Fri, 27 May 2005 14:44:41 +0200 brugte Bent Bakholm 19 linier på at
> fortælle dette til dk.teknik.telefoni.mobil:

Bare for at vise hvad det drejer sig om så er der over 300 stk af de
der, i et enkelt tilfælle 30 gange på en døgn, der er ikke sendt smser,
nummeret er CBB sms central, de smser jeg har sendt står der et mummer
ud for så man kan se hvem det er til eksempel nederst og det er dyrt, men
OK for der kan man se hvad det drejer sig om.
Ja det med Telefonsvaren er er ret skræmmene, 4 opkald til svaren 40 kr
sådan.
Hos CBB får man bare at vide at det er Roaming og så kommer man ikke
længere, betal ved kasse 1

20/01-05 18:31    159305 SMS        4540590000    1,82
20/01-05 18:36    159305    SMS        4540590000    1,82
21/01-05 18:02    159305    SMS        4540590000    1,82
21/01-05 18:08    159305    SMS        4540590000    1,82
21/01-05 18:17    159305    SMS        4540590000    1,82
23/01-05 15:03    159305    SMS        4540590000    1,82
23/01-05 15:12    159305    SMS        4540590000    1,82

02/02-05 19:02    159305 SMS        14528XXXXXX    2,62

Fra : Fischer

Dato : 28-05-05 07:09

> [...]
> ud for så man kan se hvem det er til eksempel nederst og det er dyrt, men
> OK for der kan man se hvad det drejer sig om.

Du bliver nødt til at gribe fat i dem igen.

I så fald er CCB kundeservice fulde af vrøvl!

Det koster IKKE noget, bare at have sin mobiltelefon tændt i udlandet.
Og hvis man hjemmefra har slået viderestilling til telefonsvareren fra, så
koster det heller ikke noget, at sige nej til et opkald.
Det koster normalt heller ikke noget at modtage SMS (med ganske få
undtagelser).

Det koster penge at modtage opkald, koster penge selv at ringe op og koster
penge at sende SMS.

Hvis de bliver ved med at vrøvle, skal jeg gerne anbefale dig et bedre
mobilselskab.

*Fischer

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 28-05-05 21:06

"Bent Bakholm" <bbakholm98@yahoo.dk > skrev i en meddelelse
[...]

Det skulle ikke undre mig det allermindste med mine traumatiske erfaringer
med CBB

Henrik

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 28-05-05 21:25

Henrik (Silkeborg) skrev:

>Det skulle ikke undre mig det allermindste med mine traumatiske erfaringer
>med CBB

Jeg tror at dit budskab er feset ind rundt omkring.

>Med venlig hilsen
>Bent Bakholm

Men hvorfor underskriver du dig som Bent Bakholm?

Xfut dk.admin.netikette
(svar på dette indlæg havner i den gruppe hvis det ikke aktivt
forhindres)

--
Bertel   http://bertel.lundhansen.dk/

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 29-05-05 21:22

lø 28 maj 2005 10:24:36p satte Bertel Lund Hansen sig på en taburet og
skrev følgende på et stykke vådt franskbrød:

> Jeg tror at dit budskab er feset ind rundt omkring.

Jeg er egentlig af samnme overbevisning efter snart at have hørt en del om
CBB på godt og ondt dog overvejene på ondt.

> Xfut dk.admin.netikette
> (svar på dette indlæg havner i den gruppe hvis det ikke aktivt
> forhindres)

Det gør det. Jeg ser ingen grund til at futte i den her sammenhæng.
Så mete du vel også bare fut og ikke xfut efter hvad jeg kan se.
Indlægget var ikke krydspostet, kun futtet.

Steven