t68i software
Fra : Peter H

Dato : 27-05-05 12:36

min gode gamle T68i går ud efter 2-3-4- minutter og jeg har da også købt en
P800, men det er en tung sag og t68i er så sommertelefonen da den er meget
let, men forbindelsen går ud. Efter flere samtaler med diverse telebutikker
mener de, den bedste løsning er softwareopgradering.

Hvordan opgraderes T68i?

1) aflevere den til hovedbanegården Men det tager tid i dagtimerne og det
kan jeg ikke
2) Kan p800 Syncstation anvendes og i såfald hvor henter jeg på nettet
seneste softwareversion af t68i?
3) I tilfælde af at syncstation skal anvendes, kan medfølgende CDere til
T68i anvendes til at finde syncstation eller kan P800 syncsoftware nok
anvendes?
4) Er der en tredje måde at opgradere på?

PH

Fra : A

Dato : 27-05-05 15:46

Du kan altid kontakte en unlocker, de fleste kan også opdatere telefoner...

/A

Fra : Peter H

Dato : 27-05-05 15:48

Det vidste jeg ikke de kunne, jeg prøver en i morgen. Det vælter med
unlockere på nørrebrogade.

PH

Fra : Peter H

Dato : 29-05-05 10:42

ja jeg var henne hos en unlocker der skulle have 150kr for en opdatering af
software så det afslog jeg, mest fordi det er mest spændende men måske også
mere tidskrævende at opdatere selv fra nettet, så hvis nogle har en god
adresse med T68i software ville jeg blive glad. P800 har mange hjemmesider
og mon ikke der findes hjemmesider for mindre telefoner? eller en samlet for
softwareopdatering?

PH

Fra : A

Dato : 29-05-05 10:55

Det var også en hæftig pris, de fleste unlockere jeg kender kan klare det
for det halve, men så skal telefonen også indleveres personligt..

Kender her i Sønderborg der kan klare det for 75,-

Men gå ind på www.dkunlock.dk og se om du ikke skulle kunne finde en
billigere unlocker

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk