Gratis SMS fra Internet til mobil?
Fra : Lars

Dato : 26-05-05 15:16

Hej, er der nogle web-services, hvorfra jeg kan sende SMS'er til mobiltlf?

Det er ok hvis servicen evt. er begræsnet til danske mobilnr

--
Best regards

Lars

Fra : .\(5750\)giller

Dato : 26-05-05 18:06

http://www.m1.dk/sms_login.php

--
Hilsen Gilbert
( . ) ( . )

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 26-05-05 23:12

> Hej, er der nogle web-services, hvorfra jeg kan sende SMS'er til mobiltlf?
>
> Det er ok hvis servicen evt. er begræsnet til danske mobilnr

Du finder lidt forskellige på min oversigt på
http://vindenand.dk/klikuid=4.html

--
Michael

Fra : Lars

Dato : 27-05-05 08:15

In article <429649a6$0$79455$14726298@news.sunsite.dk>, none@invalid.tld says...

> Du finder lidt forskellige på min oversigt på
> http://vindenand.dk/klikuid=4.html

Tak, men jeg bliver mistænksom når SMSme beder om mobilnr og kodeord på linket herunder:
http://www.smsme.dk/index.php3?&mail_fra=&nummers=

Hvad ligger der i det?

--
Best regards

Lars

Fra : Nicolai

Dato : 27-05-05 10:01

> Hvad ligger der i det?

Hvis du har et enormt forbrug, så overvej fri sms hos en udbyder til 99,- -
og brug derefter bluetooth - jeg brugte det i 3 mdr og sendte en del - det er
max nemt at skrive en sms og markere x antal modtagere ;)

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 29-05-05 01:06

Nicolai wrote:

> [...]
> 99,- - og brug derefter bluetooth - jeg brugte det i 3 mdr og sendte
> en del - det er max nemt at skrive en sms og markere x antal

Nemlig! Og 89 kr. pr. mdr. hos UnoTel.dk, lidt billigere :)
/ Thomas

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 27-05-05 12:22

> Tak, men jeg bliver mistænksom når SMSme beder om mobilnr og kodeord på linket herunder:
> http://www.smsme.dk/index.php3?&mail_fra=&nummers=
>
> Hvad ligger der i det?

At du skal være medlem, og vist nok også at du så accepterer at modtage
reklamer pr. e-mail/sms.

(er ikke helt sikker, læs selv betingelserne).

--
Michael
http://vindenand.dk/catalog/ - kig forbi!!

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 27-05-05 21:42

"Michael Kjærsgård" <none@invalid.tld> wrote in message

> At du skal være medlem, og vist nok også at du så accepterer at modtage
> reklamer pr. e-mail/sms.
>
> (er ikke helt sikker, læs selv betingelserne).

Jep du bliver voldspammet både din mail og dit mobilnummer.. så gratis er
det vel ikke