Oplåsning af 6230
Fra : Ukendt

Dato : 26-05-05 11:51

Hej NG.
Jeg har en Nokia 6230 låst til Orange/telia.
Hvo og hvordan kan jeg få låst den op ?
Det er opratør låsen jge mener!

\\Henrik

Fra : Henrik Bjerre

Dato : 26-05-05 12:12

www.fluii.dk

Fra : Ukendt

Dato : 26-05-05 14:28

"Henrik Bjerre" <henrikbjerre@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> www.fluii.dk
Takker

\\Henrik

Fra : Carsten Riis

Dato : 26-05-05 18:07

Henrik Bjerre skrev den 26-05-2005 13:12:
> www.fluii.dk

Er man så heldig, at det er en gratis service?
Det er da næsten for godt til at være sandt.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 26-05-05 15:00

Henrik (6500) skrev:

> Jeg har en Nokia 6230 låst til Orange/telia.
> Hvo og hvordan kan jeg få låst den op ?

Nu er du vel sikker på, at den er låst? Min Nokia 6230 fra Telia var fx
ikke.

--
Mvh. Peter
http://filmsvar.dk

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 26-05-05 19:32

"Peter Bjerre Rosa" <usenet@filmsvar.dk> skrev i en meddelelse

> Nu er du vel sikker på, at den er låst? Min Nokia 6230 fra Telia var fx
> ikke.

Har lige fået 2 6230'er fra Tele2. Den ene æske var stemplet med at
den var låst. Den anden var ikke stemplet.
Begge telefoner var ulåste og kører idag fint på vores Telmore kort.
Jeg havde ellers gjort klar til at skulle låse dem op via nettet, men det
slap jeg for. Havde fundet : http://www.unlocked.dk/

Fra : Henrik Bjerre

Dato : 26-05-05 20:01

fluii er ganske gratis... De opfordrer til at man kan betale en sølle 50 er,
men det behøver man ikke...

Henrik Bjerre

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-05 10:16

"Peter Bjerre Rosa" <usenet@filmsvar.dk> skrev i en meddelelse

> Nu er du vel sikker på, at den er låst? Min Nokia 6230 fra Telia var fx
> ikke.

Jo den var låst men det er den ikke mere!!
Kanon service og hurtig!!!

\\Henrik