nokia pcsuite, outlook og kontaktperson
Fra : Milla

Dato : 24-05-05 13:24

Hej!

Ja, måske dumt spørgsmål, men jeg er altså blevet helt bimmelims af at
søge og kigge.
Jeg har en n6230, hvor jeg har synkroniseret kontaktpersoner med
outlook. Men hvis jeg vil skrive en sms via pcsuite, kommer der kun et
begrænset antal kontaktpersoner frem, sandsynligvis dem jeg selv har
indtastet på selve telefonen? Kontaktpersonerne ligger jo sådan set på
mobilos, men ikke det rigtige sted? Jeg kan se at jeg kan tage en
kontakt af gangen i outlook, og lave til en v-card-kontakt, men jeg har
jo mange....

Har I et bud hvordan jeg gør det nemmest?

mvh milla

Fra : Carl Larsen

Dato : 24-05-05 16:39

Peg med musen i højre vindue i PC suite, klik på højre mussetast og vælg
"Opdater".
Evt. tag en backup først.

--
Hilsen Carl