underlig ordbog nokia 6230I
Fra : Nikolai R. Jensen

Dato : 24-05-05 12:29

hej.

når jeg vil skrive der på min nokia 6230I kommer den altid først frem til
des... kan man ikke ændre det? for hvor tit er det lige man bruger ordet
des? kan man evt. slette i ordbogen? eller lave om på prioterings
rækkefølgen?

--
Mvh.
Nikolai R. Jensen

VIND bilstereo for OVER 10.000 kr.
http://www.go-loud.dk/forum1/topic.asp?TOPIC_ID=90
www.go-loud.dk <--- Danmarks Billigste Bilstereo!
www.go-loud.dk/forum1 <--- Go-lou´d.dk´s forum
www.minvogn.dk <--- Min egen bil og bilstereo opbygning.
Tlf.:23420653 Fax.:75520638

Fra : A

Dato : 24-05-05 14:43

Det er T9 ordbogen der driller, den skal bare slåes fra...

/A

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Jesper Laursen

Dato : 24-05-05 17:48

"A" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Det er T9 ordbogen der driller, den skal bare slåes fra...

Jeg har da en SE K700i... Den har da vist også T9 ordbog, synes jeg at kunne
konstatere. Den skriver "der"

Fra : Johnny B 2000

Dato : 24-05-05 21:43

det er sikkert fordi du har gemt des, så vil den huske det i lang tid indtil
ordet ikke er brugt, der er et max antal ord T9 ordbogen kan rumme ... har
samme problem, men jeg ved ikke om det er muligt at slette "skæve" ord i
ordbogen.

--
Johnny [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"