MMC-kort til Nokia 6230
Fra : Søren Nielsen

Dato : 23-05-05 21:56

Hej

Hvis nu man skulle købe et 512 MB MMC-kort til en Nokia 6230, hvilket er så
at foretrække*? Jeg har set flere, der har Ridata i deres telefon og
Kingston er vel generelt kendt for høj kvalitet også. Hvilket af disse to
kort et det bedste køb?

*
Ridata:
http://infohuset.dk/product.asp?product=400&page=1

Kingston:
http://infohuset.dk/product.asp?product=920&page=1

Søren

Fra : Henrik Bjerre

Dato : 24-05-05 10:52

synes du skal købe kingston... har jeg gode erfaringer med. Det dur!

Henrik Bjerre

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:42924354$0$140$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Birgit

Dato : 25-05-05 09:03

Hej gruppe

Jeg har købt et 1 GB kort til min 6230 i.. Der står i instruktionsbogen af
den kun kan klare 512 MB.. men det virker fint. Mon jeg har været dum i at
købe l GB.

Hilsen Birgit

Fra : Alex Tiedemann

Dato : 25-05-05 12:28

On Wed, 25 May 2005 10:03:28 +0200, "Birgit" <flynderborg@yahoo.dk>
wrote:

>Jeg har købt et 1 GB kort til min 6230 i.. Der står i instruktionsbogen af

Hvilket mærke er kortet?

Overvejer et 1Gb Kingston til min 6230i.

--
Mvh.
Alex T.

Fra : Birgit

Dato : 25-05-05 13:54

hmm mærke.. aner det ikke, men jeg købte det i Salgsbutikken.dk, og det
kostede noget nær en tudse....

Fra : Alex Tiedemann

Dato : 25-05-05 14:00

On Wed, 25 May 2005 14:53:43 +0200, "Birgit" <flynderborg@yahoo.dk>
wrote:

>hmm mærke.. aner det ikke, men jeg købte det i Salgsbutikken.dk, og det
>kostede noget nær en tudse....

Ok, tak for info.

--
Mvh.
Alex T. / OZ1NE

Fra : Jesper

Dato : 29-05-05 08:35

On Wed, 25 May 2005 13:27:59 +0200, Alex Tiedemann wrote:

> Hvilket mærke...

Husk at der jfr. købeloven er 14 dages fuld returret på alt hvad du
køber over internettet. Derfor kan du altid returnere det, hvis det ikke
skulle virke i din telefon. Det koster kun portoen...

Fra : Søren Nielsen

Dato : 28-05-05 09:27

Søren Nielsen wrote:
> Hej
>
> Hvis nu man skulle købe et 512 MB MMC-kort til en Nokia 6230, hvilket
> er så at foretrække*?

Jeg takker for svarene.

Søren