Nokia 6230 og størrelse på hukommelseskort
Fra : Christian

Dato : 23-05-05 10:54

Hej

Jeg er den lykkelige ejer af en N6230, og nu vil jeg anskaffe mig et større
MMC-kort end det på 32MB, der følger med som standard. Mit spørgsmål er nu:

Hvor store kort kan 6230'eren tage? Jeg vil gerne have et kort på 1GB i, men
hvis telefonen ikke kan spise det, så duer det jo ikke

På forhånd tak for svar
Christian

Fra : Peter Rongsted

Dato : 23-05-05 11:06

"Christian" <vigand@tv.dk> wrote:

> [...]
>
>Hvor store kort kan 6230'eren tage? Jeg vil gerne have et kort på 1GB i, men
>hvis telefonen ikke kan spise det, så duer det jo ikke

Hvis du har en nyere firmware (> 5.x), så kan en 6230 godt klare et 1GB
kort. Jeg har selv et et 512MB Ridata kort med 3.15 firmware.

Bemærk at det skal være MMC. SD kan ikke bruges.

Peter

Fra : Christian

Dato : 23-05-05 11:53

"Peter Rongsted" <nulldev@rongsted.dk> wrote in message

> Hvis du har en nyere firmware (> 5.x), så kan en 6230 godt klare et 1GB
> kort. Jeg har selv et et 512MB Ridata kort med 3.15 firmware.
>
> Bemærk at det skal være MMC. SD kan ikke bruges.
>
> Peter

Tak for svaret. Hvordan ser jeg, hvilken firmware jeg har?

Christian

Fra : Peter Rongsted

Dato : 23-05-05 12:08

*#0000#

Fra : Per Krabbe

Dato : 23-05-05 17:30

"Christian" <vigand@tv.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
men
> hvis telefonen ikke kan spise det, så duer det jo ikke

Jeg har et mmc 1gb kort i uden problemer.

Fra : J.F.K

Dato : 23-05-05 21:48

"Per Krabbe" <must_be_changed_@scanboat.com> skrev i en meddelelse
> "Christian" <vigand@tv.dk> skrev i en meddelelse

> større
> nu:

> men
>
> Jeg har et mmc 1gb kort i uden problemer.

Jeg har lige fået en Nokia 6230, med software v05.35. kan den så også klare
et 1GB ramkort? og hvilket kort (mærke), bruger du i din mobil?

mvh. John

Fra : Homer

Dato : 28-05-05 08:14

Kører med 2gb kort i min 6230 uden problemer.
Se evt. her. http://www.mobymemory.com/

Fra : Anders Larsen

Dato : 08-06-05 12:54

Her er et par gode links - på dansk: