Se lige en spilsamling..
Fra : Sune Salminen

Dato : 06-06-05 22:00

http://www.clelsplace.com/eli/

Det er jo helt vildt.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk
[Remove the monkey to send mail]

Fra : Nerd Compuser

Dato : 06-06-05 23:24

On Mon, 6 Jun 2005 23:00:19 +0200, "Sune Salminen"
<salminen@monkeydoktor.dk> wrote:

>http://www.clelsplace.com/eli/
>
>Det er jo helt vildt.
>
>-Sune

Ja for pokker da....

Jeg er da sammen med mindst 2 andre her på planeten interesseret i at
købe en masse gamle spil og/eller programmer fra før 1995... Hvad
skulle jeg dog stille op med alle de gamle spil. Og da slet ikke til
en kostpris på min. 200.000,- $ Det vil da komme til at tage mig
resten af livet at tjene dem ind igen, men det er vel også det der er
gået op for den gode Eli...

Udover købsprisen skal man have anskaffet lagerplads, der også skal
betales husleje for. Man skal have hele lortet transporteret her til
landet, og de fylder åbenbart en del, siden han skal bruge nyt
lagerplads.

Jeg nægter at tro på at der er ret mange af alle de spil, der kan være
hverken, 30,- 50,- eller 100,- dollars værd. Andet end hvis der er en
enkelt samler, der måske kunne mangle en enkelt kopi af en af
titlerne. Men ikke 175.000 eksemplarer blandede gamle spil fra før
kong Haralds tid... Prøv bare at forestille dig de mange timers
arbejde, der vil skulle gå med at bestyre, sende og ellers
administrere denne store dynge af mestendels Scheisse...

Så jeg tror simpelt ikke på at det kan lade sig gøre at tjene sine
omkostninger, ved at købe den store dynge ragelse, hjem igen.

Næh, lad bare Eli Tomlinson beholde den dynge L...

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 08-06-05 19:03

"Nerd Compuser" <Agent007(TYPE@)Stormand.dk> skrev i en meddelelse
[snip]
> [...]
>
> Så jeg tror simpelt ikke på at det kan lade sig gøre at tjene sine
> omkostninger, ved at købe den store dynge ragelse, hjem igen.

Nej det tvivler jeg også på...400 dollars for C64 starcross...det er for
sygt. Så skal jeg da vist til at sætte mine på ebay, hvis det er rigtigt :)

/Kenneth Iversen