Folkeafstemning om EU-traktaten i Danmark
Fra : G B

Dato : 07-06-05 00:27

Jeg holder med Anders Fogh, men kun fordi en afstemning her i landet med
stor sandsynlighed vil blive et Hollandsk Nej!

--
Liberal, kongetro, EU-modstander og atomkraftmodstander.
Frihed under ansvar er den eneste troværdige vej frem.

Fra : morten sorensen

Dato : 07-06-05 06:44

G B wrote:
> Jeg holder med Anders Fogh, men kun fordi en afstemning her i landet med
> stor sandsynlighed vil blive et Hollandsk Nej!

Er det en generel holdning du har - at du kun synes der skal
folkeafstemninger til når du tror de ender som du vil have det?

--

morten sorensen

Fra : G B

Dato : 07-06-05 12:20

morten sorensen <morten@mortens.net_DELETE> skrev i meddelelsen

> Er det en generel holdning du har - at du kun synes der skal
> folkeafstemninger til når du tror de ender som du vil have det?

Nu er du jo direkte dum, Morsor.

GB

Fra : morten sorensen

Dato : 07-06-05 12:30

G B wrote:
> morten sorensen <morten@mortens.net_DELETE> skrev i meddelelsen

> Nu er du jo direkte dum, Morsor.

Vil du have afstemningen fordi den bliver et nej? Sådan forstår jeg det
skrevne. Kan du bekræfte at det er sådan det skal forstås?

--

morten sorensen

Fra : G B

Dato : 07-06-05 20:07

morten sorensen <morten@mortens.net_DELETE> skrev i meddelelsen news:
_Cfpe.53444$Fe7.157383@news000.worldonline.dk:

> Vil du have afstemningen fordi den bliver et nej? Sådan forstår jeg det
> skrevne. Kan du bekræfte at det er sådan det skal forstås?

Vi er voksne mennesker, og du kender mig. Stop dine insinuerende spørgsmål
op i røven.

GB

Fra : morten sorensen

Dato : 08-06-05 10:07

G B wrote:
> [...]
> _Cfpe.53444$Fe7.157383@news000.worldonline.dk:

> Vi er voksne mennesker, og du kender mig. Stop dine insinuerende spørgsmål

Jeg ved simpelthen ikke hvad du mener med udsagnet - derfor spørger jeg.

Betyder din trådstart

"Jeg holder med Anders Fogh, men kun fordi en afstemning her i landet
med stor sandsynlighed vil blive et Hollandsk Nej!"

at du vil have afstemningen fordi den vil ende med det resultat du vil have?

Det kan dårligt læses anderledes - det er jo nærmest ordret.

--

morten sorensen

Fra : G B

Dato : 08-06-05 10:42

> at du vil have afstemningen fordi den vil ende med det resultat du vil
> have?

Jeg synes det ville være fint, hvis Fogh-regeringen fik et kæmpe-NEJ lige i
fjæset, det fortjener de, når de vil afholde en folkeafstremning, selv om
der ikke længere er noget at stemme om.

Hvad er der lige pludselig med dig - er du blevet udnævnt moralens og
etikkens ridder i panser og pladder her i gruppen, siden du sådan afkræver
folk retfærdiggørelser af deres synspunkter? Eller er du begyndt at ryge
hash?

GB

Fra : morten sorensen

Dato : 08-06-05 11:02

G B wrote:
> [...]
> fjæset, det fortjener de, når de vil afholde en folkeafstremning, selv om

OK, på den måde.

> Hvad er der lige pludselig med dig - er du blevet udnævnt moralens og
> etikkens ridder i panser og pladder her i gruppen, siden du sådan afkræver
> folk retfærdiggørelser af deres synspunkter?

Næ - jeg spørger blot når der er ting der undrer mig. Og dit sysnpunkt
her undrede mig.

--

morten sorensen

Fra : Konrad

Dato : 08-06-05 11:10

"morten sorensen" <morten@mortens.net_DELETE> skrev i en meddelelse

> OK, på den måde.

En bekræftelse på, at et evt "nej" ikke har så meget med traktaten at gøre?