Søredningstjenestens Årsrapport 2004
Fra : Carsten Holck

Dato : 06-06-05 09:09

Søredningstjenestens Årsrapport 2004 er nu udkommet, og den kan vel have
interesse for de fleste der færdes på havet

Den kan læses på :
http://forsvaret.dk/SOK/S%C3%B8redning/%C3%85rsrapporter/SARRAP2004.htm

/carsten

Fra : Claus Tersgov

Dato : 06-06-05 09:33

"Carsten Holck" <cholck@malling.com.invalid> skrev

> Den kan læses på :
> http://forsvaret.dk/SOK/S%C3%B8redning/%C3%85rsrapporter/SARRAP2004.htm

Jeg får en 404..

I øvrigt, ved du noget om den det statestikhæfte, som også udgives om
ulykker? Da jeg boede i lynetten, læste jeg hvert år en længere statestik om
de ulykker, der havde været. Jeg ved ikke, hvem der lavede den, men det er
måske den, du linker til?

Claus
--
Sælges *billigt* og nyt:
Mindre blokke, bl.a O.H i aluminium samt anden i rustfrit

Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 06-06-05 09:41

> Jeg får en 404..

prøv denne.. http://forsvaret.dk/SOK/Søredning/Årsrapporter/

-Leon

Fra : Lars Kristensen

Dato : 06-06-05 10:10

Claus Tersgov wrote:

> "Carsten Holck" <cholck@malling.com.invalid> skrev

> Jeg får en 404..

Det er nok fordi de ikke kan administrere at lade være med at bruge æøå
i fil- og folder-navne. Gammelt, kendt problem som der åbenbart er nogen
der ikke har lært endnu på trods af manges mange års dårlige erfaringer.

Linket virker dog fint her. Bruger Mozilla...

- Lars

Fra : Lars Kristensen

Dato : 06-06-05 10:14

Carsten Holck wrote:

> Søredningstjenestens Årsrapport 2004 er nu udkommet, og den kan vel have
> interesse for de fleste der færdes på havet

> [...]

Skræmmende læsning - i mere end en forstand:

F.eks. beder en sejlbåd om hjælp fordi de ikke kan finde i havn da deres
GPS er brudt sammen.

Adskillelige falske alarmer pga. tankeløshed osv.

Tankeløshed der resultere i ulykker.

- Lars

Fra : Carsten Holck

Dato : 06-06-05 12:37

Lars Kristensen said the following on 06-06-2005 11:14:

> Skræmmende læsning - i mere end en forstand:
>
> F.eks. beder en sejlbåd om hjælp fordi de ikke kan finde i havn da deres
> GPS er brudt sammen.

Ja, vi tænker lige et øjeblik over tråden om papirsøkort kontra
gps/elektronik og backup

7 timers eftersøgning af temmelig mange menesker, (men kattegat er også
rimelig stor til det..)

> Adskillelige falske alarmer pga. tankeløshed osv.
>
> Tankeløshed der resultere i ulykker.

Og i relation til Lækagepropper er der 4 aktioner til fritidsfartøjer
grundet lækage - kun 1 lykkedes det at klare sig selv.

/carsten