Hven og benzin.
Fra : kr

Dato : 28-05-05 05:18

Hej - er der nogle der ved om man kan tanke benzin på Hven ? Jeg har en
lille kabinebåd, så det er løs tank - er det kontanter - visa ? Hvilke havne
?
Venligst
Kai

Fra : MAXI-87

Dato : 28-05-05 06:18

"kr" <kat2@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej - er der nogle der ved om man kan tanke benzin på Hven ? Jeg har en
> lille kabinebåd, så det er løs tank - er det kontanter - visa ? Hvilke
> havne
Der skulle være en tank i alle 3 hane. men som de selv skriver:
Der findes ikke bank eller hæveautomat på Hven. Mange forretninger
mv. tager ikke mod plastickort, så det er en god idé at medbringe
kontanter. Der er offentlige toiletter i bl.a. de tre havnebyer.

hilsen
Hans

Fra : kr

Dato : 28-05-05 07:31

Fis og ballade skal der være plads til. Jeg takker ydmygt, har fået svar på
mit spørgsmål.
Venligst
Kai

Fra : hh

Dato : 28-05-05 06:16

Hej Kai,

<joke>
Hvad er det for en opførsel ?
du skriver jo et spørgsmål der er relevant for gruppen -
så kan vi jo ikke høvle dig ned - det er vi ikke vant til her i denne
gruppe.....

(sory, kunne ikke lade være)
<joke>

nå, men det levende søkort 2 fortæller om Ven

-
På havnen Bäckvikens:

er der afbillede en tank, men der står ikke om det er både/og
ellers kan du ringe til havnekontoret:

Havnen
På Vens östra sida. Vid vågbrytaren och landkajen. 27 gpl,
boj/långsides. Djup 1-3 m. Stör/ hindra ej färjetrafiken, förtöj ej vid
dess kajplatser.

Ressourcer
Cykeluthyrning vid turistbyrån, Tycho Brahestatyn samt Uranienborg och
Stjärneborg 2 km, St Ibbs gamla kyrka 3 km, båt till Landskrona.
Badstrand, vandrarhem 100 m

Havnekontor
Bäckvikens Intresseförening, Kaj Weberg, 0418-721 12.

-
På havnen Kyrkbachen:

også en tank,

Havnen
På västra sidan av Ven. Ca 200 gpl, ankare. Djup 2,7 m.

Ressourcer
Backafallen,Sankt Ibbs g:a kyrka, Tycho Brahe utställn., museum,
cykeluthyrning, badstränder, grillplatser, fisketurer, utflykter, rökeri
med servering.

Havnekontor
Nils Erik Nilsson, hamnkontor, 0418-724 00, -723 02 bost. Fax: 0418-725 77.

-
På havnen Norreborg:
også en tank

Havnen
På Vens norra sida. 30 gpl (80), ankare. Djup 2 m. Pålar, ankare eller
långsides.

Ressourcer
Badstränder, bangolf, cykeluthyrning, camping, Backafallsbyns turist-
och konferensanläggning, restaurang och uthyrningsstugor, golfbana 700 m.

Havnekontor
Ek förening. Hamnfogde Stig Blidberg, 0418-720 90

mvh. Hans-Henrik

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 28-05-05 21:08

> [...]
> Hej - er der nogle der ved om man kan tanke benzin på Hven ? Jeg har en
> lille kabinebåd, så det er løs tank - er det kontanter - visa ? Hvilke

Hej,

Vi løb engang tør ved en havn på hven, jeg er ikke sikker på om det var et
problem med kapitalen eller om der simpelthen ikke var benzin der. Jeg ville
dog nok lige personligt tjekke før jeg regner med det.