Gundsømagle put and take
Fra : ibber

Dato : 27-05-05 13:40

Fra : Claus Tersgov

Dato : 27-05-05 14:08

"ibber" <1245433@ishoejby.dk> skrev i

> www.kmapfisken.dk

Et eklatant eksempel på, hvordan man spammer debatgrupperne...

Hvor god reklame er det mon, når man helt åbenlyst demonstrerer sin foragt
for usenetreglerne. Det er næppe noget, som får erfarne usenettere til at
støtte din forretning....

FUT dk.admin.netikette

Claus

Fra : ibber

Dato : 27-05-05 14:57

Hva søren har skattevæsnet ikke lukket munden på claus terrorged endnu.?
Det kan være man lige skal rykke dem og høre hvor langt de er kommet i sagen
Stave kan claus heller ikke, det hedder www.kampfisken.dk

og indlægget skulle så forøvrigt være havnet i dk.fritid.lystfiskeri og ikke
i fritid.sejlads
men kun claus terrorged er ufejlbarlig.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 27-05-05 16:22

"Hasse Jeppesen" <1245433@ishoejby.dk> skrev

> Hva søren har skattevæsnet ikke lukket munden på claus terrorged endnu.?
> Det kan være man lige skal rykke dem og høre hvor langt de er kommet i
sagen

Sagt af en person, som tilsyneladende driver "sex-forretning" under falsk SE
nummer og som ikke følger gældende lovgivning!!!...

Det er da virkelig godt gået. Når du nu alligevel har fat i skattevæsnet,
så husk at fortælle dem om dit falske SE nummer

Men det er næsten spild af kræfter at reklamere for den put and take sø. Jeg
er helt overbevist om, at du lukker og slukker biksen inden der er gået 18
måneder. Skal man dømme ud fra din gøren og laden i usenetgrupperne og din
måde at drive sex-forretning på nettet samt alle dine jurridiske problemer i
det virkelige liv, så er du ikke tilnærmelsesvis i besiddelse af den
professionalisme endsige indstilling, der kræves for at drive en put og take
sø i danmark.

Put og take handler især om tillid og det at have et professionelt image
eller ry, og det kan man vist ikke just påstå, at du har!

Alene det, at du kan finde på at anklage andre for skattesnyd, når du selv
fusker med SE numre og som "forretningsdrivende" helt bevidst skider på al
*forbrugerlovgivning*, det vidner en hel del om manglende omtanke og
professionalisme!

Det er næsten synd for dig, at du knækker nakken endnu en gang..

Claus

Fra : ibber

Dato : 27-05-05 18:09

Det må være et tyndt sexliv claus terrorged har, siden han er så optaget af
en butik der ikke har været drevet siden den 15. januar 2002.

så er du ikke tilnærmelsesvis i besiddelse af den
professionalisme endsige indstilling, der kræves for at drive en put og take
sø i danmark.
Her udtaler terrorgeden sig om noget han ikke har forstand på, ingen tvivl
om at claus terrorgeden har taget varig hjerneskade af at sniffe epoxy.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 28-05-05 09:56

"ibber" <1245433@ishoejby.dk> skrev

> Det må være et tyndt sexliv claus terrorged har, siden han er så optaget
af
> en butik der ikke har været drevet siden den 15. januar 2002.

jeg påpeger blot det ironiske i, at man offentligt beskyder andre for
skattesvindel, når man seln driver uregistreret virksomhed. Ikke desto
mindre var butikken tilgængelig i går via www.deller.dk med følgende link:
http://www.onlinesalg.dk/default.asp?Firmaid=1322

Men nu har du åbenbart fået kolde fødder, efter det er kommet frem, at du
åbenlyst har dummet dig, men der er da en screenshot fra siden taget den 23.
marts d.å., så helt lukket har butikken jo ikke været, ligesom din side
stadig linker til butikken.

www.tersgov.dk/senummer.jpg & www.tersgov.dk/sexshoppen.jpg også taget den
23/3 2005

Hvornår lærer du, at du slet ikke er begavet nok til at bide skeer med mig?

Claus

Fra : ibber

Dato : 28-05-05 14:11

Et eklatant eksempel på, hvordan man spammer debatgrupperne...

Fra : MAXI-87

Dato : 28-05-05 17:12

FUT da over i hvor i hører hjemme - du plejer ellers nok at
vide hvor det er.

Hans

Fra : Torben Bach

Dato : 28-05-05 21:52

MAXI-87 wrote:
> "Claus Tersgov" <nospamnews@tersgov.dk> skrev i en meddelelse
>
> FUT da over i hvor i hører hjemme - du plejer ellers nok at
> vide hvor det er.
>
> Hans

Sådan skal det lyde.
Godt brølt Hans, men om det hjælper, det har jeg mine tvivl om, når det
handler om en mand, der kører sit eget løb og efter sin egen næse og helt
efter sine egne regler uanset, hvad netikette i øvrigt foreskriver.

Mvh
Torben

Fra : MAXI-87

Dato : 27-05-05 17:50

Hej
Hvor er det sørgeligt at se de vanskabte fisk, man kan trække op
af plumrer søen.
Bude forbydes at opdrætte vandskabninger.

Med venlig hilsen
Hans Olsen