Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
NEF og Microsoft
Fra : Jan Bøgh

Dato : 05-06-05 21:17

Livet bliver let for Nikonejere
http://www.dpreview.com/news/0506/05060201nikon_nefwindows.asp

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Tommy

Dato : 05-06-05 21:38

Jan Bøgh wrote:
> Livet bliver let for Nikonejere
> http://www.dpreview.com/news/0506/05060201nikon_nefwindows.asp
>
> vh
> Jan

De skal sgu heller ikke have det for svært, de har problemer nok i
forvejen de windows ejere.

Tommy

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 05-06-05 22:11

Tommy wrote:

> De skal sgu heller ikke have det for svært, de har problemer nok i
> forvejen de windows ejere.

Ja... nogen gange kan man godt få undt af dem, men på den anden
side, de har jo selv købt skidtet...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Henrik Boegh

Dato : 07-06-05 15:09

On Sunday 05 June 2005 23:11, Niels Riis Ebbesen wrote in dk.fritid.foto:

[...]

> Ja... nogen gange kan man godt få undt af dem, men på den anden
> side, de har jo selv købt skidtet...

[...]

Skal i så også til at have ondt af jer selv fremover? ;)

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Boegh || http://lagengymnastik.dk/

Computers make very fast, very accurate mistakes

Fra : Steen Larsen

Dato : 05-06-05 21:42

In article <42a35db2$0$73182$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
"Jan Bøgh" <spamhater@nowhere> wrote:

> Livet bliver let for Nikonejere
> http://www.dpreview.com/news/0506/05060201nikon_nefwindows.asp
>
> vh
> Jan

Det er det allerede for Mac-brugere. NEF kan thumbnail-previewes i
Finder, ses i fuld størrelse i Preview og importeres direkte i seneste
version af iPhoto.
At sige at livet bliver let for Windows-brugere er vel en tilsnigelse ;-P

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 05-06-05 22:15

In article <steen.remove-9A4F9D.22420505062005@news.tele.dk>, Steen Larsen wrote:

> [...]
> version af iPhoto.
> At sige at livet bliver let for Windows-brugere er vel en tilsnigelse ;-P

Hvad mener du ? Windows brugerne ser ethvert skridt de kommer tættere på
MacOS som en lettelse.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 06-06-05 07:29

Steen Larsen wrote:

> Det er det allerede for Mac-brugere. NEF kan thumbnail-previewes i
> Finder, ses i fuld størrelse i Preview og importeres direkte i seneste
> version af iPhoto.

Hvad fanden er Mac - noget, der kan ædes? (Big Mac, PowerMac, Chicken Mac
osv.)

> At sige at livet bliver let for Windows-brugere er vel en tilsnigelse

Nej, jeg kunne da også nære en hvis betænkelighed, hvis de vil have Windows
til at ligne en burger!

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Claus Smith

Dato : 06-06-05 15:53

> Hvad fanden er Mac - noget, der kan ædes? (Big Mac, PowerMac, Chicken Mac
> osv.)

Hvad med en MacFeast....den blærbare med et stykke salat og en skive
tomat....bvadr....!

Claus