Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Fotobox
Fra : TSC

Dato : 04-06-05 20:09

Hej Gruppe

Jeg skal anskaffe mig et digitalkamera, som primært skal bruges til at tage
ID-fotos.

Følgende ønsker til kameraet / funktioner.

1) Billederne skal kunne umiddelbart når det er taget overføres til en
computer og navngives individuelt.(Dette er måske nærmere et spørgsmål om
det rigtige software - i givet fald så hvilket)
2) Skal have lang batteritid
3) Evt mulighed for ekstern blitz

Venlig hilsen
Tom

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 04-06-05 21:07

"TSC" skrev
> [...]
> computer og navngives individuelt.(Dette er måske nærmere et spørgsmål om
> det rigtige software - i givet fald så hvilket)

Tip til punkt 1):

Camera Remote Capture Software
Canon Utilities RemoteCapture
This program allows your camera's shutter to be controlled by the
computer when the two are connected. The recorded images are loaded
directly into the computer.

1. COMPATIBLE CANON CAMERAS
RemoteCapture is compatible with the following models.

- Canon EOS D30
- Canon PowerShot G1
- Canon PowerShot Pro90 IS
- Canon IXY DIGITAL 300
- Canon PowerShot S300
- Canon DIGITAL IXUS 300
- Canon PowerShot A20
- Canon PowerShot A10
- Canon IXY DIGITAL 200
- Canon PowerShot S110
- Canon DIGITAL IXUS v
- Canon PowerShot G2
- Canon PowerShot S40
- Canon PowerShot S30
- Canon EOS-1D
- Canon PowerShot A40
- Canon PowerShot A30
- Canon EOS D60
- Canon PowerShot A100
- Canon IXY DIGITAL 200a
- Canon PowerShot S200
- Canon DIGITAL IXUS v2
- Canon IXY DIGITAL 300a
- Canon PowerShot S330
- Canon DIGITAL IXUS 330
- Canon PowerShot A200
- Canon PowerShot S45
- Canon PowerShot G3
- Canon IXY DIGITAL 320
- Canon PowerShot S230
- Canon DIGITAL IXUS v3
- Canon EOS-1DS

Tip til punkt 2):
Køb ekstern strømforsyning til kameraet.

Mvh
Thorkild Dalsgaard