Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Bilkirkegård
Fra : Webee

Dato : 04-06-05 10:23

Jeg skal tage billeder af nogle skrottede biler.
Er der nogen, der kender gode bilkirkegåde/skrothandlere i København og
omegn eller for så vidt også sjælland?

Mvh. Anker

Fra : Pepe

Dato : 04-06-05 10:47

"Webee" <webee@webee.net> skrev i meddelandet
> Jeg skal tage billeder af nogle skrottede biler.
> Er der nogen, der kender gode bilkirkegåde/skrothandlere i København og
> omegn eller for så vidt også sjælland?
>
> Mvh. Anker

Varför inte en weekend i Sverige.
http://www.geocities.com/skrotbilar/
Vid Tingsryd i södra Småland.

Många fina motiv att fånga där!
Pepe

Fra : Tobester

Dato : 04-06-05 15:16

spørg i dk.fritid.bil

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 04-06-05 16:37

"Webee" <webee@webee.net> skrev i en meddelelse
> Jeg skal tage billeder af nogle skrottede biler.
> Er der nogen, der kender gode bilkirkegåde/skrothandlere i København og
> omegn eller for så vidt også sjælland?
>
> Mvh. Anker
++++++++++++++++++++

Hej.

Prøv og tag telefonbogen og slå op under autoophug, eller søg på kraks,hvis
det er det du mener med det

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Ved svar på E-mail fjern "NOMORESPAM"

Fra : Svend Erik Nathan

Dato : 05-06-05 16:33

Webee <webee@webee.net> skrev:
>Jeg skal tage billeder af nogle
> [...]

Bag ved H.C. Ørstedsværket ud til havnen er der en stor skrot/jern-
handler. Iøvrigt en spændende område at udforske.

mvh
SN