Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
En mening (om billeder og fotografer)
Fra : ab©

Dato : 03-06-05 10:59

Er ikke enig i, at der skulle være 4 forskellige indgangsvinkler / grupper
af brugere (som anført af det ærede medlem NRE i dk.admin)..

- Der er de "skudklare" fest-, familie-, turistfotograferende, der typisk
tager et par hundrede fotos om året. Denne gruppe følger nu strømmen og
investerer i digitalkameraer - ikke efter begrundet behov, men efter
pengepungen.

- Så er der alle andre, der i _billedmæssig_ forstand ikke har noget at lade
hinanden høre. Der er professionelle fotografer, der laver noget, der efter
andres mening er spild af tid, og der er seriøse fritidsfotografer der
kommer med resultater på højde med det bedste. Denne gruppe viser her i
NG´en at der er en stor risiko for at falde over i et teknisk
præstationsræs, der ikke nødvendigvis smitter af på resultatet.

- Jeg mener, at det er en god idé, hvis vi (der ønsker det) kunne nøjes med
at forholde os til resultatet: Billedet i
centrum.

ab

Fra : Erik W.

Dato : 03-06-05 11:38

"ab©" <ingen_mailadr@tele.dk> skrev i en meddelelse
> Er ikke enig i, at der skulle være 4 forskellige indgangsvinkler / grupper
> af brugere ...[snip]

Der er ihvertfald en gruppe af brugere, der ikke kan finde ud af at poste i
tråd, og starter en ny tråd istedet for at poste i eksisterende tråde, hvor
diskussionen allerede foregår.

Mvh Erik

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 03-06-05 12:05

ab© wrote:
> [...]
>
> - Jeg mener, at det er en god idé, hvis vi (der ønsker det) kunne nøjes med
> at forholde os til resultatet: Billedet i

Nej. Og du spammer denne gruppe med OT indlæg.

dk.admin er til den slags forslag.

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

Fra : ab©

Dato : 03-06-05 13:36

"Thomas Schreiber" <REMOVEnews@schreiber.se> skrev i en meddelelse

> Nej. Og du spammer denne gruppe med OT indlæg.
>
> dk.admin er til den slags forslag.

Undskyld - men hvilken "slags forslag" ?

ab

Fra : Brizz

Dato : 03-06-05 12:18

> ab

Du er sq ikke megen rotation i styrhuset va...
*PLONK*

Brian

Fra : Lars Holst

Dato : 03-06-05 13:02

"Brizz" <rendmig@iroven.dk> said in news:42a03c49$0$18647$14726298
@news.sunsite.dk:

> Du er sq ikke megen rotation i styrhuset va...
> *PLONK*
>
> Brian

Det undrer mig i den grad at folk behøver at gøre opmærksom på at de
lægger andre i deres killfilter.

Det er da også "uudholdeligt" at skulle læse sådanne indlæg fra folk som
ikke fatter at læse reglerne på usenet.
Men dels er dem der har brug for at skrive netbetjentkommentarer, som
her, selv så dårligt fungerende at deres indlæg lider af obskøn litterær
forståelse og dels besidder trangen til at gøre opmærksom på
killfiltrering en vis grad af arrogance og asocial adfærd.

Jeg har så personligt den holdning at der skal være en grad af tollerance
fordi hvordan får vi ellers nye brugere på usenet?
De bliver jo skræmt væk af de mange grænseoverskidende pyskopater som
føler sig som herrer i eget eget hus her på usenet.

Efter at have været deltagende i debatter i mange danske og udenlandske
grupper gennem de sidste 4 år er jeg blevet klar over hvem jeg i store
træk bare skal ignorere og hvem man bare skal svare på diplomatisk vis.

Jeg har med vilje ikke skrevet det her indlæg i nogen admin gruppe.
Det kommer ind under den tollerance jeg mener folk bør udvise her på
usenet.

Så lad venligst være med at kommentere hvorvidt det her indlæg er OT
eller ej.
Gør du det alligevel kan du betragte dig selv som intollerant og uegnet
som netbetjent.

--
Lars Holst

Fra : Brizz

Dato : 03-06-05 20:58

> [...]
> De bliver jo skræmt væk af de mange grænseoverskidende pyskopater som
> føler sig som herrer i eget eget hus her på usenet.

Når man bliver nødt til at starte en ny tråd om et emne der er OT her og
er igang i flere tråde så er man da...ja det kan du nok ikke klare
at læse så det undlader jeg at skrive.

Brian