at Blotte sig .......
Fra : Poul

Dato : 01-06-01 15:05

Jeg læser næsten dagligt at nu har en mand i Helsingør igen blottet sig
på skovstien-cykelstien-strandstien, så havde han bukserne nede og
berørte sit lem eller hvad det nu var Hvergang er Politiet i
Helsingør gået ind i sagen !

Så kan jeg til gengæld fortælle at i Tisvildeleje Skoven og særlig
Troldeskoven har jeg set over 100 nøgne mænd vandre rundt, nogle
errigeret eller hvad i nu kalder det. Jeg har sågar også set lesbiske
kvinder eller hvad skal jeg nu sige, nogle der var kvinde oven for
navlen og mand nedenunder stå på forskellige steder i skovens mange
stier, hvor der gratis findes glidecreme og kondomer i massevis i en
spand, så kommer mit spørgsmål:

Hvor må man i det hele taget blotte sig ?
bade ved en strand - ligge i klitterne ?
Jeg har også set sexuelle oplevelser næsten hver gang, jeg kommer på
besøg i Tisvildeleje, hører det også ind under Blotter-loven ? Eller
hvad i nu kalder den ?

Lad dog manden onanere i fred Flere kvinder er helt vilde med at se
De Nøgne Mænd i Tv og vil se det hele, hvorfor skal de så spilde
politiets tid på at bore og anmelde at nu har de igen set en nøgen mand,
når de nu kan lide det

vh
poul
(selv nøgen altid)

Fra : Claus Thøgersen

Dato : 01-06-01 20:27

Hej,

Du skrev:
Hvor må man i det hele taget blotte sig ?

Uden at jeg har undersøgt det grundigt, så mener jeg at reglerne fastsættes
i lokale politivedtægter og derfor kan være forskellige alt efter hvor man
er.Men her er der så vidt jeg kan se 2 forskellige ting blandet sammen,
nemlig hvorvidt man må være mere eller mindre nøgen uden at det får
konsekvenser og om man må påtvinge andre sagesløse individer at medvirke i
forskellige former for sexualitet.
Det er nok mest på det første område der er klare regler, altså hvor
tillades det at man viser sig frem for andre nøgen, og her er standen vel
det oplagte eksempel, her må alt kød uanset farve alder og andre kreterier
vises frem for den undrende hob!
Med hensyn til det andet nemlig at inddrage andre, så er det jo i hvert fald
noget der kan få konsekvenser hvis dem der udsættes for offentlig onani
eller andet klager. Hvis man er lykkelig over at se en mand der onanere, så
ringer man jo ikke bag efter til politiet, og så opstår der aldrig nogen
sag. Hvis man derimod finder fremvisning af en ukendt mands pik og dens evne
til at udsprøjte sæd ligegyldig eller krænkende er det jo ganske oplagt at
inddrage politiet i sagen.

Claus

Fra : FreYa

Dato : 03-06-01 07:08

Fri, 1 Jun 2001 16:05:16 +0200, i dk.snak.seksualitet, skrev "Poul"
<poul@munk.dk>:

> [...]
>på skovstien-cykelstien-strandstien, så havde han bukserne nede og
>berørte sit lem eller hvad det nu var Hvergang er Politiet i

Nå, det var godt. Jeg håber han får en kæmpebøde.

> [...]
>De Nøgne Mænd i Tv og vil se det hele, hvorfor skal de så spilde
>politiets tid på at bore og anmelde at nu har de igen set en nøgen mand,

Det er nok næppe tale om de samme kvinder.

Personligt synes jeg godt nok det er røvsygt at se på fremmede mænds
pikke, og jeg gider da slet ikke se på at de onanerer. Har de ikke et
hjem de kan onanere i, siden de føler det nødvendigt at gøre det på
offentlige steder?

Jeg er dødtræt af visse menneskers opførsel på de steder hvor andre
mennesker færdes. Vi vælter rundt i hundelorte på græsset og i
sandkasserne i parken, og andre steder vader man tilsyneladende rundt
i sperm til knæene. Adr, siger jeg bare.

--
Freya

Fra : Henning

Dato : 06-06-01 03:38

"FreYa" <freya@mailto.dk> skrev i en meddelelse

Hej FreYa

> [...]
> sandkasserne i parken, og andre steder vader man tilsyneladende rundt
> i sperm til knæene. Adr, siger jeg bare.

Uanset hvilken seksuel preferance og isme man har, giver det ingen
ret til at overskride andres grænser, er man eksibiszionist og blotter,
så køb et web cam og smid det på nettet under "se mig nøgen,
mastrubiating mig selv" og post adressen i dk.personlige.opslag.
Det kan ikke være meningen at man påtvinger andre noget de
ikke har bedt om, feks, i en skov/offentlig badestrand.
Det vil jeg sidestille med åndelig voldtægt, jeg kan gå med
til at man skifter tøj på en badestrand, det er et naturligt led
i den situation, hvis det sker hurtigt og naturligt (naturligt=
ikke at stå og vise sig frem i flere minutter-½timer)

MVH
Henning

Fra : Anonymus

Dato : 07-06-01 17:16

Hejsa,

> [...]
> i den situation, hvis det sker hurtigt og naturligt (naturligt=
> ikke at stå og vise sig frem i flere minutter-½timer)

Jeg giver dig helt ret i, at det uanset hvilken seksuelle præferencer man
har, ikke giver ret til at overskride nogle menneskers grænser Og jeg
vil skam også gerne give dig ret i, at det så snart man overskrider et andet
menneskes grænse kan sidestiles med åndelig voldtægt

Heldigvis er der nogle kvinder som ikke bliver forarget over det Men
personligt, så håber jeg på, at de kvinder som vil blive forarget over det,
holder sig lidt væk fra de strande, hvor der i forvejen ligger nøgne
mennesker?
Personligt, så ligger jeg altid lidt alene, og også mellem buske eller sten,
men lige godt så man på afstand kan se, at jeg ligger der, og også at jeg
ikke er helt anstændig på lang afstand. Kvinden har så en mulighed for at gå
foran stenene eller buskene og se hvad jeg laver eller gå bagom, og så bare
vide, at jeg sikkert ikke er anstændig, men går de bagom, så har de ikke set
noget.

Jeg vil på ingen måde forsøge at retfærdiggøre hverken mine gerninger eller
blotteren i Helsingørs. Det er en træls isme at have, og jeg ville ønske at
der var en kur mod den eller i det mindste mere åbenhed og oplysning omkring
den. Det er også derfor, at jeg kommenterer det så ærligt her, som jeg gør
Jeg opfatter ikke mig selv som et ondt eller dårligt menneske, og kunne
bestemt aldrig finde på at forgribe mig på et andet menneske! Og har det
også helt af helvede til når det en sjældent gang er en kvinde som bliver
forarget over det

> MVH
> Henning

MVH
Anonymus

Fra : Anonymus

Dato : 07-06-01 17:17

Hejsa,

Fra : FreYa

Dato : 07-06-01 18:29

Thu, 7 Jun 2001 18:17:10 +0200, i dk.snak.seksualitet, skrev
"Anonymus" <Bl320@get2net.dk>:

> [...]
>det på en strand, så går du forhåbentlig bare videre eller kigger væk?

Ja, selvfølgelig gør jeg da det. Det jeg reagerer mod i det indlæg jeg
svarer på, er at der lægges op til at kvinder opnår samme lystfølelse
ved at se på mandlige kønsorganer, som mænd ved at se på kvindelige,
samt det tåbelige i at tro at de selvsamme kvinder som forarges og
anmelder, er de samme som får noget seksuelt ud af at se på nøgne
mænd.

Det er ikke ismen som sådan (den har jeg selv til en vis grad :)) men
det at man forsøger at inddrage andre, ikke blot ved at udføre den,
men også forsvarer sig med at 'de tænder jo alligevel på det'.

Det samme siger pædofile jo om børn og det er selvbedrag af værste
skuffe. Nej, så har jeg mere (meget) respekt for at man, som du, ser
realistisk på sig selv, og omgivelsernes reaktion, og ikke mindst at
man er i stand til at sætte sig i 'modtagerens' sted. Den slags sætter
jeg pris på at læse.

Nej jeg bliver ikke forarget over det, men jeg bliver sur hvis det
eksempelvis er steder hvor der færdes børn (og gamle damer *G*).

>Tjaaaaaa.... jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal svare til det, men jeg kan
>nu godt forstå dig

Okay, overdrivelse fremmer forståelsen, og jeg havde lige været en tur
i parken og jokket i en hundelort, så jeg var lidt småirriteret da jeg
skrev det ;)
--
Freya

Fra : Anonymus

Dato : 07-06-01 21:56

Hejsa igen FreYa,

> [...]
> samt det tåbelige i at tro at de selvsamme kvinder som forarges og
> anmelder, er de samme som får noget seksuelt ud af at se på nøgne

Tjaaaaaa.... jeg vil sige det på den måde, at jeg tror at nogle kvinder lige
vel som nogle mænd nyder at se et erigeret lem?
De kvinder som forarges over det og anmelder det, får nu vist ikke nogen
særlig lystfølelse af at se en mand blotte sig over for sig.
Jeg ved ikke om vi mænd og kvinder er så forskellige hvad angår at se det
modsatte køn nøgen? Måske er vi mænd mere visuelt orienterede, hvor kvinder
mere tænder på følelser, hvad ved jeg? Jeg er jo kun en mand Personligt,
så tænder jeg nu hellere ikke på bare det at se en kvinde nøgen. Det er der
ikke rigtig noget ophidsende i, synes jeg. Men en kvinde der er frækt klædt
på eller har et frækt blik i øjet, så er jeg solgt

> Det er ikke ismen som sådan (den har jeg selv til en vis grad :)) men
> det at man forsøger at inddrage andre, ikke blot ved at udføre den,
> men også forsvarer sig med at 'de tænder jo alligevel på det'.

Du har helt ret, det er ikke nogen undskyldning, at man siger, at de kvinder
der ser det, tænder på det. Det kan man jo ikke vide om de vil gøre, før man
har gjort det, så set fra den vinkel, så inddrager man bestemt en uvildig
part, som muligvis ikke er spor interesseret i at se en mand lege med sig
selv. Personlig, så gør jeg et stort nummer ud af, at prøve at vurdere den
kvinde der kommer forbi. Tror jeg hun vil kunne lide at se det, så er det
helt fint med mig Jeg ligger altid samme sted, så meget ofte er det de
samme personer som kommer forbi hver dag. Var der en af dem, som blev så
forarget, at hun meldte mig til politiet, så ville det være utroligt nemt
for politiet at få fat på mig.
En af grundene til at jeg ikke er blevet anmeldt er nu nok, at jeg forsøger
at få det til at ligne et uheld, at de opdager mig, samt det faktum, at det
er en strand hvor det er almindeligt, at man ligger nøgen.

> [...]
> Nej jeg bliver ikke forarget over det, men jeg bliver sur hvis det
> eksempelvis er steder hvor der færdes børn (og gamle damer *G*).

Jeg kan slet ikke sige dig i mod på det punkt! Jeg er personligt meget
bevidst om "ofrenes" reaktion, og kunne aldrig finde på at gøre det, hvis
der er børn i nærheden. Sker det, hvad der er sket et par gange, at den
kvinde der opdager det bliver forskrækket eller forarget, så har jeg det
meget skidt længe efter.

> Okay, overdrivelse fremmer forståelsen, og jeg havde lige været en tur
> i parken og jokket i en hundelort, så jeg var lidt småirriteret da jeg
> skrev det ;)

Alt forladt Tro mig, hvis der var nogen som helst behandling for at have
den lyst, isme eller perversitet, alt efter hvordan man vælger at se på det,
så var jeg for længst gået i behandling. Men på nuværende tidspunkt
eksisterer der ikke en behandling for sådanne seksuelle lyster, og måske bør
man slet ikke behandles for det, men prøve at se lidt mere naturlig på det.
For mig er det meget vigtig, at der ikke er nogen som bliver bange for mig
eller som tror, at fordi at jeg kan lide at en fremmed kvinde ser at jeg
leger med mig selv, så kunne finde på at hoppe på hende eller på nogen anden

måde gøre hende fortræd

> --
> Freya

MVH
Anonymus

Fra : FreYa

Dato : 09-06-01 08:49

Thu, 7 Jun 2001 22:56:09 +0200, i dk.snak.seksualitet, skrev
"Anonymus" <Bl320@get2net.dk>:
Hejsa selv igensa :)

>Tjaaaaaa.... jeg vil sige det på den måde, at jeg tror at nogle kvinder lige
>vel som nogle mænd nyder at se et erigeret lem?

Ja da. Men for mig er et erigeret lem ikke noget særligt, hvis det vel
at mærke, ikke sidder på een bestemt person :) Det kan overhovedet
ikke tænde mig det mindste at feks. se billeder af tilfældige mandlige
kønsorganer, hvorimod jeg sagtens kan tænde på kvindelige, selvom jeg
hverken er lesbisk eller biseksuel.

Og jeg er ret sikker på at langt færre kvinder, end mænd, tænder på at
se tilfældige medlemmer af det modsatte køn, nøgen. Jeg tror ikke det
hænger sammen med 'det visuelle kontra det følelsesmæsssige' som vi så
ofte får tudet ørerne fulde af, men jeg tror at kvinder måske i højere
grad end mænd, har et behov for at vide noget om den person de
indleder et seksuelt forhold til (også selvom det kun er i fantasien).
På en måde kan man vel sige at kvinder i den henseende er mere
kritiske end mænd, og det er ikke for at køre kønskamp jeg skriver det
;), men jeg tror såmænd bare det hænger sammen med, at for kvinder kan
konsekvensen af et forhold være mere alvorlig og længerevarende, end
for en mand, fordi hun risikerer at blive gravid med den partner hun
vælger, og skal tage sig af evt. barn der kommer ud af det, hvor
manden bare kan daffe af.

>så tænder jeg nu hellere ikke på bare det at se en kvinde nøgen. Det er der
>ikke rigtig noget ophidsende i, synes jeg. Men en kvinde der er frækt klædt
>på eller har et frækt blik i øjet, så er jeg solgt

Det kan jeg sagtens genkende. For mig er nøgenhed absolut aseksuelt,
og om en person er seksuelt tiltrækkende eller ej, afhænger 100% af
glimtet i øjet.

>Alt forladt

Godt :) Det var jo ikke min mening at sammenligne blottere med jordens
afskum: hensynsløse hundeejere, der lader deres hunde skide overalt,
inkl. ungernes sandkasser. Næh DE burde sgu skamme sig hvis de blev
opdaget ;)

--
Freya

Fra : Henning

Dato : 09-06-01 09:49

"FreYa" <freya@mailto.dk> skrev i en meddelelse

Hejsa

> hvorimod jeg sagtens kan tænde på kvindelige, selvom jeg
> hverken er lesbisk eller biseksuel.

Det har jeg hørt kvinder sige mange gange før, og hvær gang
undre det mig lidt, at kvinder finder andre kvinder seksuelt pirrende,
min dejlige viv, tænder på bryster og baller af en bestemt type,
medens hun hos mænd tænder på deres ansigter og den udstråling
af varme hun ser der, narhja, også på mænd med "vaskebræt-maver"

> [...]
> for en mand, fordi hun risikerer at blive gravid med den partner hun
> vælger, og skal tage sig af evt. barn der kommer ud af det, hvor

Helt klart enig i ovenstående, når vi taler om "vestlig-kultur" Men
ser man på andre kulture er der nogle stedre hvor kvinder ikke
har disse problemer, hvor der ikke engang er et ord for sex, men
det nærmeste man kan komme det, er at lege, derfor er der i disse
kulturer heller ingen utroskab, man leger jo bare *G* I disse samfund,
er børn et samfunds-fælles ansvar og tilhører samfundet som en
intigreret del af dette, nu findes der ikke længere ret mange af den
slags samfund, da disse langsomt men sikkert overtager de normer
der hersker i "vores kultur"

"vores kultur" er også under udvikling og det er gået stærkt inden
for de sidste 50 år, kvinderne er blevet selv-forsørgende og har ikke
længere brug for manden som beskytter og forsørger, men årtusinders
kultur, hvor kvinden var afhængig af manden som forsørger, tager
nok lidt tid endnu at ændre, men mændene har accepteret det
langt hen ad vejen, ved at acceptere enlige mødre, og ikke mindst,
at danne par med enlige mødre og "tage andre mænds børn til sig"

> [...]
> afskum: hensynsløse hundeejere, der lader deres hunde skide overalt,
> inkl. ungernes sandkasser. Næh DE burde sgu skamme sig hvis de blev

Jeps ingen har ret til at påtvinge andre noget som helst, vil man fise
nøgen rundt, må man finde steder hvor dette er accepteret, der findes
fri-bade-strande, der kan de så gå hen. Jeg får selv et kick ved at
have sex på Steder, hvor faren for at blive overrasket er til stede,
men jeg har nu altid sikret mig at det er mere teoretisk end reelt
ala manglende gardiner i en lejlighed *GGGG*

MVH
Henning

Fra : FreYa

Dato : 09-06-01 18:55

Sat, 9 Jun 2001 10:49:06 +0200, i dk.snak.seksualitet, skrev "Henning"
<h2m65@hotmail.com>:

>Hejsa

Hello-sa :)

>Det har jeg hørt kvinder sige mange gange før, og hvær gang
>undre det mig lidt, at kvinder finder andre kvinder seksuelt pirrende,
>min dejlige viv, tænder på bryster og baller af en bestemt type,

Ja, vi har diskuteret det før, kan jeg huske, og jeg tror der er mange
aspekter i det. Bla. at det måske kan hænge sammen med
ekshibitionistiske tilbøjeligheder, altså at man identificerer sig med
kvinden der viser sig frem. Det gælder iøvrigt for pornografi i det
hele taget (for mit vedkommende) Feks. synes jeg det er vildt tændende
at se en mand slikke fisse (eller rettere: se en kvinde få slikket
fisse) hvorimod jeg finder det ekstremt kedsommeligt at se en mand få
et blowjob. Jeg formoder at de fleste mænd har det lige omvendt, da
masser af pornografi afbilder blowjobs. Jeg gætter på at mht. oralsex
i porno, er det i 90% af tilfældene, mænd der er i den modtagende
ende, øv, siger jeg bare ;(

>medens hun hos mænd tænder på deres ansigter og den udstråling
>af varme hun ser der, narhja, også på mænd med "vaskebræt-maver"

<snip>
>intigreret del af dette, nu findes der ikke længere ret mange af den
>slags samfund, da disse langsomt men sikkert overtager de normer
>der hersker i "vores kultur"

Øv, det lyder ellers som et rart sted at være :)

> [...]
>men jeg har nu altid sikret mig at det er mere teoretisk end reelt
>ala manglende gardiner i en lejlighed *GGGG*

Hæ hæ, ja det kender jeg jo ;) Nu har jeg godtnok lige fået sat
persienner op, da Bo ellers frygter at nogen vil ringe efter en blå
vogn til ham og en ambulance til mig *G*.
--
Freya

Fra : Henning

Dato : 11-06-01 20:02

> [...]

> masser af pornografi afbilder blowjobs. Jeg gætter på at mht. oralsex
> i porno, er det i 90% af tilfældene, mænd der er i den modtagende

For mig i forhold til pornofilm, eller sex i virkeligheden, tænder jeg
overhovedet ikke på mændene, men alene på kvinderne og det
de gør i det seksuelle samvær, når jeg tænker rigtig efter, forekommer
det mig, at mændene nærmest er usynlige, når jeg ser på, så jeg
sætter mig selv i deres sted, og cameraets fokusering på kvinden
det hun gør og det der bliver gjort for hende, næsten er set med mine
egne øjne og følt med hine egne hænder, tunge og pik.
Så når du tænder på kvinder, og de kærtegn osv. der bliver dem
til del, sætter du dig nok i deres sted, men ser det med mandens
øjne, hvor dejlig du er og føler, når du giver dig hen i din lidenskab, det
er
lige før jeg ville sige, du ser med din maskuline side af dig selv,
på dig selv/de kvinder i pornofilmen, der repressentere den lidenskab
og nydelse, du kender fra dig selv ( en noget tåget teori som jeg
ikke lige kan sætte helt klare ord på)

> Hæ hæ, ja det kender jeg jo ;) Nu har jeg godtnok lige fået sat
> persienner op, da Bo ellers frygter at nogen vil ringe efter en blå
> vogn til ham og en ambulance til mig *G*.

De blå vogne blev afskaffet for over 50 år siden *GG*
Persienner kan jo indstilles, så genboerne alligevel kan kigge
med og blive inspireret *GGGG*

MVH
Henning

Fra : Torben

Dato : 12-06-01 18:35

> [...]
> det hun gør og det der bliver gjort for hende, næsten er set med mine
> egne øjne og følt med hine egne hænder, tunge og pik.

Jeg har det på nøjagtig samme måde. Det interesserer mig overhovedet ikke at
se mænd få blowjob
Torben

Fra : FreYa

Dato : 15-06-01 07:52

Mon, 11 Jun 2001 21:01:34 +0200, i dk.snak.seksualitet, skrev
"Henning" <h2m65@hotmail.com>:

>De blå vogne blev afskaffet for over 50 år siden *GG*

"Hallo-hallo
drej 000 For hjælp
En biskop tænder bål i byens gader
Af flere vognlæs Peter Belli-plader
Undskyld hvis jeg lyder tem’lig bitter
Det skyldes at jeg elsker mr. Peter
Rødderne prygler menigheden hyler
Hr. pastor hvis De tror der er en chance
Så send den blå vogn og en ambulance"

Den sang er da kun lige lidt over 30 år gammel, Henning! :)

>Persienner kan jo indstilles, så genboerne alligevel kan kigge
>med og blive inspireret *GGGG*

Ja, jeg glemmer desværre tit at rulle dem ned ;)
--
Freya

Fra : Henning

Dato : 15-06-01 14:26

> [...]
> Hr. pastor hvis De tror der er en chance
> Så send den blå vogn og en ambulance"
>
> Den sang er da kun lige lidt over 30 år gammel, Henning! :)

En morsom tekst*GGGG*
Men udtryk har det med at leve længe efter at
tingene har ændret sig, så vidt jeg erindre, var
det kun i København, man havde en vogn der var
blå, til at transpotere sindsyge i *GGG*
Men måske kan Kristine eller Bente finde
noget om udtrykket i et eller andet værk om
slang-udtryk, så vi kan få det afklaret og gen-
oprette idyl, fred og ro, selv om det kunne være
morsomt at afgøre det ved en gang mudder-
brydning *GGG*

> Ja, jeg glemmer desværre tit at rulle dem ned ;)

Det forstår sig, hvem tænker dog på det når lidenskaben
overtager kontrollen over ens handlinger, jeg erindre
stadig visse spændende vinduer at kigge gennem,
fra den tid jeg som teenager, boede sammen med
min mor i en boligkarre, 1-2-3 sals beboerne over for,
tænkte ikke meget på gardiner i de situationer *GGGG*
(fandens osse, man ikke havde en kigget så man
kunne se nærbilleder, så jeg så live shows længe før
pornografiens frigivelse)
Mit soveværelse stødte op til naboen soveværelse,
i guder hvor spændende, konen på den anden side
væggen forlangte at manden skulle give hende
hele kosteskaftet og meget, meget mere, jeg tror han
arbejdede i en zoologisk have, for af og til, når hun
forlangte at få kosteskaftet lød der noget der mindede
om løvebrøl, det var uhyre interessant *GGG*
( Hun havde for øvrigt mørkt pagehår)

MVH
Henning

Fra : Borge Rahbech Jensen

Dato : 15-06-01 17:33

d. 15/06/01 15:26 skrev Henning på h2m65@hotmail.com i artiklen
9gd2c0$1bda$1@news.cybercity.dk:

> Men udtryk har det med at leve længe efter at
> tingene har ændret sig, så vidt jeg erindre, var
> det kun i København, man havde en vogn der var
> blå, til at transpotere sindsyge i *GGG*

Ja, nu om dage er det kun politiets hundevogne, der er blå, og de kan vel
også bruges, når politiet er ude og hjælpe med at få en person
tvangsindlagt.

Med venlig hilsen

Børge

Fra : Hanne L

Dato : 16-06-01 14:35

FreYa skrev i en meddelelse news:gpbjitki4pn42qs5oicd0olnrc5k4gsu4s@4ax.com...

Kære FreYa og Henning *SSS*

Henning skrev

> [...]
> Hr. pastor hvis De tror der er en chance
> Så send den blå vogn og en ambulance"

> Den sang er da kun lige lidt over 30 år gammel, Henning! :)

Måtte straks ind og høre pladen igen-igen *SSS*.
Steppeulvene indspillede den i 1967.
Kender du den ikke, Henning?
(jaja, ved godt, det er OT)

> Ja, jeg glemmer desværre tit at rulle dem ned ;)

Der er nu et ganske bestemt kick ved, at man ikke helt ved,
om der er nogen, der kigger med. Og man kan jo ikke
beskyldes for noget, når det sker gennem persienner.
Der er det jo ham/hende (?) udenfor, som er vindueskigger.

Kærlige hilsner
Hanne L

Fra : Henning

Dato : 16-06-01 18:56

"Hanne L" <maanelys@mail.dk> skrev i en meddelelse
> FreYa skrev i en meddelelse

Hej Hanne

> Måtte straks ind og høre pladen igen-igen *SSS*.
> Steppeulvene indspillede den i 1967.
> Kender du den ikke, Henning?
> (jaja, ved godt, det er OT)

Jeg kan svagt erindre den *GGG*

> [...]
> beskyldes for noget, når det sker gennem persienner.
> Der er det jo ham/hende (?) udenfor, som er vindueskigger.

Sig til næste gang jeg skal "kigge ind" *GGGG*

Kærligst
Henning

Fra : Hanne L

Dato : 12-06-01 08:53

Anonymus skrev i en meddelelse news:XURT6.297$Mf3.16492@news.get2net.dk...

Kære Anonymos og FreYa

FreYa skrev

Jeg tror da, der er mange kvinder, der nyder synet af en
erigeret pik. Jeg kan godt føle lyst ved enten at se en IRL
eller på billeder. Men er det på billeder, er det nok kun 1
udaf 10, som tænder mig. Det har noget med hele personens
udstråling at gøre. Samt den øvrige fysik på ham. Ser man
også hans ansigt, er det endnu færre, jeg tænder på
IRL plejer der ikke sådan at defilere erigerede pikke forbi
mig *GGG*. Der tænder jeg på alle, da jeg kun ser dem/den
på personer, jeg har valgt af andre grunde *S*.

Det kan sagtens være de samme kvinder, som føler lyst
ved at se på nøgne mænd, som også anmelder en, der
viser sig frem et forkert sted på et forkert tidspunkt. Det
er omstændighederne, der tæller. Og den angst, det
fremkalder hos kvinden. Angsten for voldtægt f.eks.

> Tjaaaaaa.... jeg vil sige det på den måde, at jeg tror at nogle kvinder lige
> vel som nogle mænd nyder at se et erigeret lem?

Absolut for mit vedkommende.

> De kvinder som forarges over det og anmelder det, får nu vist ikke nogen
> særlig lystfølelse af at se en mand blotte sig over for sig.

Jeg har ikke selv været udsat for det, men skete det på
en strand, hvor der var andre mennesker, og jeg derfor
følte mig tryg, ville jeg nok enten kigge den anden vej
eller smile til ham og gå videre. Om jeg ville føle lyst,
kom an på, hvem han var, hvordan han så ud osv osv.

Skete det derimod en mørk aften et sted, hvor der kun
var mig og ham, ville jeg blive forskrækket og skynde
mig væk. Om jeg ville anmelde ham, kommer an på, om
han antastede mig, hvad blottere vist ikke normalt gør.
Gjorde han ikke det, ville jeg ikke anmelde ham, men have
medlidenhed med ham, fordi han var nødt til at udfolde
sin seksualitet på den uhensigtsmæssige og for ham
ofte skamfulde måde. Og jeg ville absolut ikke føle lyst
i den situation.

> [...]
> ikke rigtig noget ophidsende i, synes jeg. Men en kvinde der er frækt klædt
> på eller har et frækt blik i øjet, så er jeg solgt

For mig skal der da helst være en eller anden grad af
følelser involveret, men jeg er også meget visuel. Netop
det har i høj grad været med til, at jeg har accepteret
min kærestes biseksualitet, fordi jeg tænder så meget
på billeder og film af 2 mænd sammen.
Men jeg er helt enig i, at frækt på-/afklædte kvinder er
mere ophidsende end helt nøgne, selvom det også kan
være et dejligt syn.

Den undskyldning er ikke brugbar. Man skal tænke sig mere
end godt om, før man udfører den slags ismer.

> [...]
> forarget, at hun meldte mig til politiet, så ville det være utroligt nemt

Jeg synes, du gør det på den mest hensigtsmæssige måde
ved at ligge et sted, hvor det er ok at være nøgen. Hvor man
kan forvente, at der er nøgne mænd. Ønsker man ikke at
blive inddraget eller stødt, kan man vælge at gå i en stor bue
udenom dig eller holde sig helt væk fra den slags strande.

> Sker det, hvad der er sket et par gange, at den
> kvinde der opdager det bliver forskrækket eller forarget, så har jeg det
> meget skidt længe efter.

Det er forståeligt, at du får det skidt, og godt, at du
ikke er ligeglad, fordi det er en garanti for din fortsatte
opmærksomhed på omgivelsernes reaktion.
Men trist for dig, at du har en seksualitet, som gør, at
du hele tiden er nødt til at have så mange overvejelser
med i stedet for bare at kunne udføre den.
Da du kun tænder på, at det er en ny kvinde hver gang,
vil det desværre ikke hjælpe dig at søge kontakt med
andre, som f.eks. er voyeurer.

> [...]
> man slet ikke behandles for det, men prøve at se lidt mere naturlig på det.

Hvis jeg prøver at se på det med dine øjne, kunne jeg da
godt ønske det samme. Men så længe, der findes mænd,
som voldtager, vil de fleste kvinder blive forskrækkede og
bange, hvis de møder en som dig. Og børn skal under ingen
omstændigheder udsættes for en pludseligt opdukkende,
erigeret pik et tilfældigt sted.

Der er vel heller ingen grund til behandling, hvis man tager
de hensyn til omgivelserne, du gør. Men det er jo svært
om vinteren. Jeg ved så ikke, om dit behov kan blive så
desperat, at du tager chancer alligevel? Seksualdriften er
jo en ustyrlig en somme tider. Og bliver den ikke udløst i
lang tid, fordi det er besværligt, som det er for dig, kræver
det vel stor selvbeherskelse?

> [...]
> leger med mig selv, så kunne finde på at hoppe på hende eller på nogen anden

Som sagt ovenfor, bliver kvinder bange, når en mand
blotter sig for hende et underligt sted. De kender dig jo
ikke og ved derfor ikke, at du ikke vil gøre dem fortræd.
Derfor er din eneste garanti for, at de ikke bliver bange, at
du fortsat kun gør det de sikre steder som på stranden.

--
Kærlig hilsen
Hanne L

"Det, der sker nu, er livet.
Det, du håber vil ske, er ikke livet."

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 16-06-01 15:29

"Anonymus" <Bl320@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa igen FreYa,
>
> "FreYa" <freya@mailto.dk> skrev i en meddelelse

[Snip en helt masse om blotning]
> [...]
> så var jeg for længst gået i behandling. Men på nuværende tidspunkt
> eksisterer der ikke en behandling for sådanne seksuelle lyster,
JoJo der gør......alle dårlige vaner kan ændres hvis man SELV ønsker det,
ved hjælp af NLP - terapi. Men du skal virkelig selv ønske det og selv
betale det.

> og måske bør
> man slet ikke behandles for det, men prøve at se lidt mere naturlig på
det.

Tjah i de tilfælde jeg har været udsat for blottere, er jeg kommet til at
skraldgrine, både højt og længe med det resultat at de hurtigt har pakket
sammen og er stukker af.

> MVH
> Anonymus

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Andreas træholt

Dato : 07-06-01 20:32

Jeg bor i helsingør..hvorfor er der aldrig nogen der blotter sig for
mig..hvorfor...*s*
Tror sku da jeg ville grine af ham, og måle pik med ham! he he he..

hey.. ny konkurrence..offentlig pikmåling..

- itto

Fra : Anonymus

Dato : 07-06-01 21:56

Hejsa,

"Andreas træholt" <itto@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg bor i helsingør..hvorfor er der aldrig nogen der blotter sig for
> mig..hvorfor...*s*

Tjaaaaaa.... at du er en mand er vist ikke lige nogen grund til at der ikke
er nogen der blotter sig for dig? Ligger jeg nøgen på stranden er der sket
en del gange, at en mand har lagt sig i nærheden med jern på, og som har
givet sig til at lege med sig selv. Hmmm.... for ikke at tale om de tilbud
jeg har fået fra mænd. Men nu er jeg nu engang kun til kvinder, så jeg har
altid høfligt fortalt, at jeg ikke er interesseret. Hvilket altid er blevet
accepteret.

> Tror sku da jeg ville grine af ham, og måle pik med ham! he he he..

Hmmm..... lyder som noget små drenge kunen finde på?

> hey.. ny konkurrence..offentlig pikmåling..

Phyyyy..... her er jeg stået af Måske har jeg svært ved at se det
ophidsende eller formålet med et, øhhhh... medmindre det har noget med
stangspring at gøre, så kan længden på kæppen da være mere eller mindre
underordnet.

> - itto

MVH
Anonymus

Fra : Peter Grauslund Chri~

Dato : 05-06-01 17:57

"Poul" <poul@munk.dk> wrote in message

[klip]

> Hvor må man i det hele taget blotte sig ?
> bade ved en strand - ligge i klitterne ?

Se tråden news:3B0E1ADE.543DDE75@mail.dk... "Nøgenbadning - hvor må
man?"

/Peter

--