Ventetid
Fra : Espen

Dato : 02-06-05 19:33

Ak ja... Denne søde ventetid. Vores Jack Russell Berta Bims kan nedkomme når
som helst. Sjovt nok er hun helt rolig og vi andre flyver op bare der går
den mindste sitren gennem et bagben. Berta er tyk og rund, mælkebaren er
spændt godt op og de kære små bokser rundt i mavsen. Fødestuen har været
klar længe og det har vi også - så nu mangler vi bare at Berta også bliver
det.
Det er husets første fødsel, så vi glæder os vildt til en forhåbentlig
ukompliceret fødsel og ser frem til nogle dejlige og arbejdsomme uger.

Mvh Winnie

--
http://www.suell.dk - Get the picture?
http://www.schildknecht.dk - Art by schildknecht

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 02-06-05 19:38

"Espen" <espen@s1u2e3l4l.dk> writes:

> Ak ja... Denne søde ventetid. Vores Jack Russell Berta Bims kan nedkomme når
> som helst.

I har sørget for masser af batterier til kameraet, ikke?

Mvh Trine

--
Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

Fra : Espen

Dato : 02-06-05 20:00

Uha jo... Det står klart på stativ i den rigtige vinkel - lige ned i
fødekassen! Skulle Berta få brug for vores hjælp, tager vi bare
fjernbetjenigen i munden i bider i den!

Mvh Winnie

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 02-06-05 20:17

"Espen" <espen@s1u2e3l4l.dk> writes:

> Uha jo... Det står klart på stativ i den rigtige vinkel - lige ned i
> fødekassen! Skulle Berta få brug for vores hjælp, tager vi bare
> fjernbetjenigen i munden i bider i den!

Det var godt. Jeg elsker at se billeder af hvalpe. Der er ikke noget
sødere. Det skulle lige være kattekillinger. Eller føl. Eller
kalve....

Mvh Trine

Fra : Espen

Dato : 08-06-05 18:31

SÅ blev vi beriget med 4 dejlige tævehvalpe, billeder kan ses her:
http://www.suell.dk/html/modules.php?name=Coppermine&file=thumbnails&album=15 -
Winnie kigger sikkert forbi og kommer med en mere detaljeret beskrivelse af
forløbet

Mvh Espen