Ny hund!
Fra : Heidi Jensen

Dato : 02-06-05 12:34

Hej

Så fandt vi endelig en hund vi gerne ville have, efter nogle rigtig gode
linjer, selvfølgelig også en svensker, som den anden vi har!

Jeg har ikke fået lagt hende ud på vores HP endnu, imens kan hun ses her
(bearded collie, Leia):
http://www.hundevennerne.dk/vennerne2.htm#Bearded%20collie%20-%20Heidi%20Jensen

Fra : Battlefield´s

Dato : 02-06-05 14:28

Hej Heidi
Tillykke med hende, hun ser dejlig ud. Det bliver spændende at høre hvordan
det går på udstillingen.
Hilsen Vibeke