hunde-lege-hygge-tur på lørdag! Viby J
Fra : Ukendt

Dato : 01-06-05 17:09

Hejsa!
Så gentager vi successen! Motorvejsbroen ved Ormslevvej kl 13 og Den gamle
Spejderhytte ved 14tiden. Vi håber på at kunne blive godt en time (afhængig
af opbud og vejr).
Vi er allerede 5 hunde tilmeldt - den ene dog uden fører, så hvis du kender
en der vil med og låne en hund, så sig til.
Hilsen Christina og Tess (FT spaniel, 3 år) og Pernille og Frida (lab, 2 år)
(hunden uden fører er Elmer, en Golden på 4 - hanhund, men rar!).

Fra : Hieu Phan

Dato : 02-06-05 10:05

Hej

Vi har en hvalp som er 15 uger og synes det lyder meget interessant. Hun
elsker nemlig at lege med andre hunde og vi venter stadig på at komme til
hvalpetræning med hende så hun kan lege med andre. Hvordan foregår sådan en
tur? Tage man bare sin hund med og lader den lege med de andre? Noget
specielt man skal huske? Er det åbent for alle?

Mvh Hieu

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 02-06-05 10:51

"Hieu Phan" <hieu@daimi.au.dk> writes:

> [...]
> tur? Tage man bare sin hund med og lader den lege med de andre? Noget
> specielt man skal huske? Er det åbent for alle?

Det lyder hyggeligt.

I Viby plejer folk at mødes og gå med hundene i snor det første
stykke. På en eng nede i nærheden af en spejderhytte får de så lov til
at lege så meget de har lyst til.

Hvis hvalpen ikke kan gå så langt, så kan man parkere ved
spejderhytten og gå hen på engen og mødes med de andre. Det plejer vi
at gøre. Ikke på grund af hunden, men fordi jeg ikke kan gå så langt.

Godbidder plejer at være et hit, alle er velkomne og hundeposer er en
god ide.

Vi kommer ikke selv på lørdag, da vi er hos mine forældre, men rigtig
god tur.

Hvad er det for en bette en du har?

Mvh Trine

--
Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

Fra : Hieu Phan

Dato : 02-06-05 12:25

Tak for svarene. Vi har en lille sød og venlig, men dog lidt meget aktiv
amstaff...Vi regner da med at komme og håber der vil være mange hunde vores
lille hvalp kan lege med...

Mvh Hieu

Fra : Christina Jensen

Dato : 02-06-05 16:56

hej er det i jylland?

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 02-06-05 18:42

"Christina Jensen" <ung24@mail.dk> writes:

> hej er det i jylland?

Ja. Deraf J'et efter Viby :)

http://shor.ter.dk/363041230

Lige der hvor motorvejen skærer Ormslevvej. Ormslevvej er den der er
farvet blå.

Mvh Trine

Fra : jKrigslund

Dato : 04-06-05 10:10

> [...]
år)
> (hunden uden fører er Elmer, en Golden på 4 - hanhund, men rar!).

Vi kommer med Sigfus (Newf 16mdr). Vi ses!

/Jesper

Fra : Hieu Phan

Dato : 04-06-05 12:46

Hej.
Hvad er adressen på hytten?

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-05 14:11

"Hieu Phan" <hieu@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Hvad er adressen på hytten?

Hejsa!
Du nåede det desværre ikke - men til næste gang er hytten ude ved Bispevej i
Stautrup. Tæt ved det Hospice, der ligger derude.
http://krak.dk/grids/Subpages/GridRightRows2.asp?BY=&data=t&HUSNR=&vej=&POSTNR_FRA=&pageArea=Person&Map_left=&Map_right=&Map_top=&Map_bottom=&Tagning=2.Pers_Fors%2FKN_Sog&navn=hospice+s%F8holm&Adresse=&POSTNR_BY=&omraade=&tlf=&sog=S%F8g&data=k&pageAreaNew=Company
- det store grønne område til højre for.
Hilsen Pernille