Agility-baner i Århus Syd
Fra : Snavox

Dato : 31-05-05 20:19

Hej Gruppe.

Hvor ligger der agility-baner i Århus Syd?

Vi leder efter et sted, hvor man kan komme ind og introducere hundene
for banen og, ja, lade dem snuse lidt til, hvad det hele drejer sig om.

Venlig hilsen

Poul

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-05 07:18

"Snavox" <snavox@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vi leder efter et sted, hvor man kan komme ind og introducere hundene for
> banen og, ja, lade dem snuse lidt til, hvad det hele drejer sig om.

Hej Poul!
Jeg ved at Viby Hundevenner (Onsholtvej i Viby) bruger agility baner (har
vist gemt det meste af vejen under en presenning) og så ved jeg at Stautrup
og Omegns Lokalhundefører-Forening (under DGI) har agility hold (eller har
haft), de bor på Bispevej, ude ved hospice't og 'den gamle spejderhytte'.
Hilsen Pernille

Fra : Anette

Dato : 01-06-05 21:28

Poul wrote:
> Hvor ligger der agility-baner i Århus Syd?

Prøv at snakke med Dansk Kennel klub Århus http://www.dkk-kreds6.dk/
Det plejer at være muligt at komme ud og se på og prøve selv når de træner

/ Anette