Hundesommer i Århus området ;o)
Fra : Simon

Dato : 31-05-05 15:54

Hej alle

Vil lige gøre opmærksom på tre spændende arrangementer i Århus området her i
juni.

Den 5. juni er der stort DKK agilitystævne i Hammel. Ved stævnet er der
bl.a. udtagelse til DM og landsholdet.

25. juni afholder DKK kreds 6 sommerskue og officielle lydighedsprøver på
Tangkrogen. Her vil der være mulighed for at se mange forskellige hunderacer
i aktion - både i udstillingsringene og på lydighedsbanerne. Der vil også
være mulighed for at blive vejledt i valg af hunderace, da der vil være "før
du køber hund" instruktører til stede på pladsen. Så har du forelsket dig i
en af de søde hunde i ringene, kan du straks finde ud af, om det skulle være
en race for dig.

Også den 25. juni er der åbent hus på Århus Brandskole, hvor man kan se
redningshundene i aktion. Det er også muligt at se udrykningskøretøjer o.l.
Desuden har "civile" hunde denne dag adgang til området og man har mulighed
for at prøve sin hunds søgeevner i ruinerne.

- Travl juni for vores vedkommende

Håber at se masser af hundeinteresserede til alle tre arrangementer.

-Trine

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 31-05-05 15:57

"Simon" <sneevang@c.dk> writes:

> 25. juni afholder DKK kreds 6 sommerskue og officielle lydighedsprøver på
> Tangkrogen.

<snip>

> Også den 25. juni er der åbent hus på Århus Brandskole, hvor man kan se
> redningshundene i aktion.

Og for at det ikke engang er løgn, så holder FNUG[1] et arrangement om
servicehunde i Aalborg samme dag. Så det er altså rigtig synd for os
der gerne vil det hele. Men jeg tager hele familien med op og hører om
servicehunde og hilser på en af slagsen.

Mvh Trine

[1] Fnug står for ForeningeN af Unge med Gigt. http://fnug.dk/sw15829.asp

--
Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

Fra : Simon

Dato : 31-05-05 16:00

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> wrote in message

> [...]
> der gerne vil det hele. Men jeg tager hele familien med op og hører om
> servicehunde og hilser på en af slagsen.

Wow - hold da op! Det gad jeg også godt Men er selv medarrangør af skue
og LP, skal være ringsekretær til lydighedsprøverne og har en hund, der skal
være på brandskolen hele dagen, så jeg må nok hellere blive i Århus området

-Trine

Fra : Simon

Dato : 31-05-05 16:03

"Simon" <sneevang@c.dk> wrote in message

> [...]
> skue og LP, skal være ringsekretær til lydighedsprøverne og har en hund,
> der skal være på brandskolen hele dagen, så jeg må nok hellere blive i

Og resten af sommeren går i øvrigt på samme måde

2. og 3. juli afholder vi rallylydighedsworkshop, 9. og 10. juli har jeg et
unghunde/begynderkursus... så er der almindelig sommertræning i lydighed
samt et hvalpehold.... så er det jo også næsten august igen, hvor den
almindelige træningssæson starter
Hvad er definitionen på at være gået i hundene?

God sommer til alle

-Trine