Pote i munden
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 31-05-05 10:27

Hej

Nu bliver jeg nysgerrig. Sover jeres hunde også med en pote i munden,
eller er det bare Siri?

Det ser lidt sødt ud, når hun ligger der med en kæmpelap inde i
munden, men jeg ville nu blive træt af alt det hår. :)

Mvh Trine

--
Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-05 10:49

> [...]
>
> Det ser lidt sødt ud, når hun ligger der med en kæmpelap inde i
> munden, men jeg ville nu blive træt af alt det hår. :)

Hejsa!
Er det bagpoten eller forpoten (som små børn og tomlen)? Frida er glad for
at gnave i sin bagpote. hun kna få en hel leg ud af at ligge på ryggen og
fange den i munden .... Meget mærkeligt, men også ret underholdende.
Hilsen Pernille

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 31-05-05 10:55

"pops2" <Pernille(snabela)kressel.dk> writes:

> Er det bagpoten eller forpoten (som små børn og tomlen)? Frida er glad for
> at gnave i sin bagpote. hun kna få en hel leg ud af at ligge på ryggen og
> fange den i munden .... Meget mærkeligt, men også ret underholdende.

Det er forpoten. Legen med bagpoten har jeg tit set, men ligefrem at
sove med forpoten i munden... Og det er virkelig mens hun snorksover.

Mvh Trine

Fra : Sanne

Dato : 31-05-05 11:27

> [...]

> Det er forpoten. Legen med bagpoten har jeg tit set, men ligefrem at
> sove med forpoten i munden... Og det er virkelig mens hun snorksover.

Hej Trine.

Vi er ved at være der henne hvor det kræver et foto....!!!!
Det vil jeg gerne se. For det må da se helt specielt ud.

mvh
Sanne

Fra : Mus

Dato : 31-05-05 11:56

Sanne <laurberg@tiscali.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:429c3c06$0$654$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> [...]
>
> Vi er ved at være der henne hvor det kræver et foto....!!!!
> Det vil jeg gerne se. For det må da se helt specielt ud.

Enig det lyder så kært, så det må vi da se

LN

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 31-05-05 11:46

"Sanne" <laurberg@tiscali.dk> writes:

> Vi er ved at være der henne hvor det kræver et foto....!!!!
> Det vil jeg gerne se. For det må da se helt specielt ud.

Jeg sætter kameraet på badeværelset i nat, så må vi se. :)

Mvh Trine

Fra : Simon

Dato : 31-05-05 16:06

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> wrote in message
> [...]
>
> Det ser lidt sødt ud, når hun ligger der med en kæmpelap inde i
> munden, men jeg ville nu blive træt af alt det hår. :)

He he, det lyder godt nok specielt! Ingen af mine sover med poter i
munden... sovedyr eller hinanden (eller en af os) måske, men poter ligefrem?
Men Siri er jo heller ikke så gammel endnu, vel?

-Trine

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 31-05-05 16:13

"Simon" <sneevang@c.dk> writes:

> He he, det lyder godt nok specielt! Ingen af mine sover med poter i
> munden... sovedyr eller hinanden (eller en af os) måske, men poter ligefrem?
> Men Siri er jo heller ikke så gammel endnu, vel?

Hun er lige blevet et år. Og hun er rigtig TEENAGER!

Mvh Trine

Fra : x Vuf x

Dato : 23-06-05 09:29

On Tue, 31 May 2005 17:13:11 +0200, Trine Kornum Christiansen wrote:

>Hun er lige blevet et år. Og hun er rigtig TEENAGER!

<Fniiis>...Det udbrud vækker minder...
De er bare SÅ stygge, de teenagevovser!

--
Mvh Sonja http://www.sonpet.dk sonpet(at)pc.dk

En nations storhed og moralske fremgang kan bedømmes udfra, hvordan de behandler deres dyr.
Mahatma Ghandi

Fra : Benny Mortensen 9700

Dato : 31-05-05 17:13

> [...]
>
> Det ser lidt sødt ud, når hun ligger der med en kæmpelap inde i
> munden, men jeg ville nu blive træt af alt det hår. :)

Det er bare Siri, der er lidt for sig selv

M.V.H.....Benny..