gående hund
Fra : Martin Larsen

Dato : 30-05-05 15:52

Fra : Peter

Dato : 30-05-05 21:42

"Martin Larsen" <martinlarsenFJERNDETTE@mail.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.wankey.com/index.php?option=content&task=view&id=73&Itemid=
>
> Martin
Lige en lille advarsel til pågældende side.

Der kan være tilbud på free (gratis) smileys, og længere ned tilbud på
gratis screensaver med hunde motiver. Begge dele ser meget tillokkende og
smarte ud.

Hold fingrene væk!

Downloader i noget at det skidt, og installerer det, får i computeren fyldt
med spyware og andet utøj, som det bagefter. kan være utroligt svært at få
fjernet igen.

Peter

PS.: I øvrigt ville filmen ikke starte.

Fra : jopa

Dato : 30-05-05 21:47

Peter skriblede bla:
> Der kan være tilbud på free (gratis) smileys, og længere ned tilbud på
> gratis screensaver med hunde motiver. Begge dele ser meget
> tillokkende og smarte ud.
>
> Hold fingrene væk!

Alene det at linke til sådan en side med popups og formentlig spyvare vidner
om ringe kendskab til nettet.
I øvrigt usmagelig film

--

Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Martin Larsen

Dato : 31-05-05 06:14

> Peter skriblede bla:

> Alene det at linke til sådan en side med popups og formentlig spyvare
> [...]
Okay Undskylder mange gange.

MEn hvis man bruger nogle af de "tilbud" er man da selv ude om at man
downloader alt muligt l..t på sin pc. Syntes iøvrigt ikke filmen er direkte
usmagelig, men den er sq godt nok sær.

MArtin

Fra : Thanh Nhi Nguyen

Dato : 03-06-05 19:50

Hej Martin
Ja, det er ret sært. Men alligevel ret fantasktisk, hvad en hund kan og vil
gøre pga. overlevelse...

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-06-05 21:59

> Hej Martin
> Ja, det er ret sært. Men alligevel ret fantasktisk, hvad en hund kan og
> vil gøre pga. overlevelse...

Je det er det godt nok. Det var det jeg ville vise men blev blot overfaldet
af et på netbetjente.

Martin

Fra : Thanh Nhi Nguyen

Dato : 04-06-05 08:15

Hej igen.
Ja, jeg har da godt stødt på dem flere gange her i forummet og andre steder
også. Kan bare ikke forstå, hvordor de ikke bare kan lade være, hvis de ikke
kan se de andres pointer med oplægget. Men det er vel også for meget at bede
om ;)

Fra : Morten Paulsen

Dato : 04-06-05 10:00

Thanh Nhi Nguyen <thanh_nhi_nguyen@hotmail.com> skrev:
>Hej igen.
> [...]

Der er ingen der beder om at i fatter noget så simpelt, som ikke
at linke til sider med spyware og evt virus.
Tror din hvalp er klogere end dig
Morten

Fra : Thanh Nhi Nguyen

Dato : 04-06-05 13:47

Og så er vi på den igen... svarer ikke igen... hej igen Martin...

"Morten Paulsen (slet YV4QQ)" <morten@YV4QQhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:11178757700.579716053849115@dtext.news.tele.dk...

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-06-05 12:08

"Thanh Nhi Nguyen" <thanh_nhi_nguyen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Og så er vi på den igen... svarer ikke igen... hej igen Martin...

Hehe

Hejsa igen
Med hensyn til jeres hvalp hvordan går det med den ??? Ville sq også gerne
ha sådan en man skal bare være meget sikker på den opdrætter den kommer fra
men sådan er det jo med alle hvalpe

Martin

-- http://www.123hjemmeside.dk/skovshoved/316267 --

Fra : Thanh Nhi Nguyen

Dato : 05-06-05 13:12

Hej...
Det går rigtig godt. Kan godt nok mærke at jeg ikke har haft en hvalp i
næsten år. En KÆÆÆMPE forskel :D
Opdrætterne er rigtig søde og flinke. Great Vinkings kalder de dem selv. Vi
mødte også Cias (altså hvlapens) mor, mormor og forskellige tanter og
mostre.
Vi kan godt mærke er det er en meget slevstændig hund i forhold til vores
gamle. Men det går og den kan en masse allerede, så vi er da på vej i den
rigtige ret.

Jamen jeg synes da du skal få dig en amstaff så. Bare vær forberedt på at
det kræver MEGET, men det gør det vel med alle hvalpe...

Vi tales ved... hej igen...

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-06-05 12:06

> Der er ingen der beder om at i fatter noget så simpelt, som ikke
> at linke til sider med spyware og evt virus.
> Tror din hvalp er klogere end dig
> Morten

Hehe

Du mener altså ikke at folk selv er ude om hvad de downloader på deres PC
ved at klikke på reklamer og bannere som lover "gratis" ting ???

Martin

Fra : x Vuf x

Dato : 23-06-05 09:23

On Mon, 30 May 2005 16:51:40 +0200, "Martin Larsen" wrote:

>http://www.wankey.com/index.php?option=content&task=view&id=73&Itemid=

Hej... Jeg kan ikke se, om du synes, det er godt
eller skidt, men efter min ydmyge mening, er det
yderst usmageligt at la' det stakkels dyr leve!
Det kan da ikke siges at være bare det mindste
i nærheden af et normalt hundeliv.

PS:
Jeg fik ikke alskens spyware bare ved at se filmen!

--
Mvh Sonja http://www.sonpet.dk sonpet(at)pc.dk

En nations storhed og moralske fremgang kan bedømmes udfra, hvordan de behandler deres dyr.
Mahatma Ghandi