Til PWH, gåtur på lørdag?
Fra : BettinaP

Dato : 30-05-05 13:18

Hvad så Jens, er det tid til at vi mødes ved ejbybro på lørdag og går en tur
med vovserne?
Hvis du er heldig kan jeg lokke min bror og hans dejlige rottweiler med, så
du kan få set både rolle og ridgeback på een gang

BettinaP

Fra : Pwh

Dato : 31-05-05 18:33

BettinaP wrote:
> [...]
> Hvis du er heldig kan jeg lokke min bror og hans dejlige rottweiler
> med, så du kan få set både rolle og ridgeback på een gang

Jeg må desværre melde pas da jeg er rimeligt ophængt
det næste stykke tid pgr arbejde

/Jens

Fra : BettinaP

Dato : 01-06-05 09:04

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote in message

> Jeg må desværre melde pas da jeg er rimeligt ophængt
> det næste stykke tid pgr arbejde
>
> /Jens

Fair nok.
Du kan jo give et pip når der er plads i kalenderen igen

BettinaP