Kennel i nærheden af Kolding.
Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 29-05-05 17:24

½øjs@

Jeg står (måske) og skal bruge en kennel i et par dage. Er der nogen her,
der har noget erfaring med nogen her i Koldingområdet?

/Ole

Fra : Kennel Klitgaard V. ~

Dato : 29-05-05 17:54

Hej Ole
En kennel er ofte et sted, hvor der opdrættes hunde og et hundepensionat er
der hvor, man kan få sin hund passet. Mon ikke det er et pensionat du
efterlyser? Enkelte har begge dele, men for vores vedkomne for eksempel er
det udelukkende kennel og altså opdræt. "Bare hvis, du ikke vidste det".
Kærlig hilsen Dinne

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 29-05-05 20:43

"Kennel Klitgaard V. Dinne & Bent Elgaaard Pedersen" <dinneep@privat.dk>
skrev i en meddelelse news:4299f3a7$0$232$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
er
> det udelukkende kennel og altså opdræt. "Bare hvis, du ikke vidste det".

OK, det er det selvfølgelig, sry, men det burde jo være lidt
klart.........
For ikke "totalhundegalemennesker" er en kennel altså daglig tale for et
sted, hvor man får passet hunde.

/Ole (der har haft hund i ca. 30 år)

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-05 22:50

"/Ole (6000)" <ole_ryo_FJERN_@_DETTE_stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> For ikke "totalhundegalemennesker" er en kennel altså daglig tale for et
> sted, hvor man får passet hunde.

Hmm, så er jeg nok et "totalthundegaltmenneske", for en kennel er for mig et
sted, hvor man opdrætter hunde, hvorimod en hundepension er stedet, hvor man
får passet hunden.

>(der har haft hund i ca. 30 år)

Det har jeg skam også, hvis man tæller mine babyår med.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
Nyt: Quiz om hunde + galleri

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 30-05-05 02:59

"Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
mig
> et
> sted, hvor man opdrætter hunde, hvorimod en hundepension er stedet, hvor

S U K ! ! !
Det er da godt nok utroligt, at man ikke kan bruge lægmandssprog her, men

må I fandme undskylde mig..... jeg laver mine egne erfaringer.............
Og tro mig....... jeg deler dem gerne

/Ole, der foragter flueknepperi

Fra : Karina og Christian

Dato : 30-05-05 13:56

"/Ole (6000)" <ole_ryo_FJERN_@_DETTE_stofanet.dk> skrev i en meddelelse
[klip]
> [...]
> så
> må I fandme undskylde mig..... jeg laver mine egne erfaringer.............

Man kan da sagtens bruge "lægmandssprog" her. Kommentarerne til dit
spørgsmål blev sagt i en meget venlig tone og tilmed med brug af smilyes.

Jeg har hele tiden haft samme opfattelse af ordene som dig, men jeg synes
da, det er mægtig spændende at få at vide, hvad ordene rigtigt dækker over -
så har man da også lært noget nyt, og det er da altid rart.

Jeg synes faktisk, at det er lidt beskæmmende, at en venlig måde at fortælle
os hundeelskere noget nyt på, skal mødes med bandeord og forurettede miner.

Karina

Fra : Ann Jensen

Dato : 30-05-05 05:24

Hej
Der ligger en uge i Gesten som jeg kun har hørt godt om, og det bliver også
den vi vil bruge den dag vi får brug for en...