E-mail over SMS! hvilke nr.?? (Worldonline~
Fra : Dan Nielsen

Dato : 01-06-01 15:00

Hejsa!
Jeg ville høre om der er nogen af jeg der ved hvilke nr. man skal sende til
hvis man vil sende en e-mail over sms på hos Worldonline Mobil??

På forhånd tak!

Dan

Fra : Manhatten

Dato : 01-06-01 15:18

"Dan Nielsen" <torskerogn@hotmail.com> wrote in
<TbNR6.14075$dS3.684344@news010.worldonline.dk>:

> Hejsa!
> Jeg ville høre om der er nogen af jeg der ved hvilke nr. man skal
> sende til hvis man vil sende en e-mail over sms på hos Worldonline
> Mobil??

Mener det er 200 (Det samme som TDC) men er ikke 100 procent sikker :)

/Manhatten

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 01-06-01 23:54

>Mener det er 200 (Det samme som TDC) men er ikke 100 procent sikker :)
[...]

Kan hermed bekræftes at være sandt.

I beskeden skriver man så:
"modtagerem@iladressen den besked, man vil sende"

uden gåseøjne, naturligvis. bemærk mellemrummet mellem email-adressen
og beskeden.
Hvis ikke din telefon kan skrive @ så brug * istedet.

--
Henrik Koksby.dk Hansen