erfaring dyrlæge i skejby.
Fra : Mette og René

Dato : 28-05-05 19:05

Hejsa

vi har for øjeblikekt dyrlæge i åbyhøj som vi er godt tilfredse med. Men vi
er træt af at bruge 30 min transport igennem byen hver vej. Derfor vil jeg
lige høre om der er nogen der har erfaring med den dyrlæge i Skejby centret
både hvad angår faglig kompentence og så lidt med priserne som jo hellere
ikke er uden betydning;)

mvh mette

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 30-05-05 09:38

"Mette og René" <metterene@tdcspace.dk> wrote in message
> [...]
centret
> både hvad angår faglig kompentence og så lidt med priserne som jo hellere

Bare I sikrer jer at det ikke er Breth Hansen eller familie som driver den
så er den sikkert fin nok.

Vi har 60 km til hundens dyrlæge efter vi flyttede, men det betyder intet de
1-2 gange om året.
--
mvh / regards

Christian
(som har 60 km til hundens dyrlæge efter vi flyttede, men det betyder intet
de 1-2 gange om året)

Fra : Mette og René

Dato : 30-05-05 10:13

> [...]
> mvh / regards
>
> Christian
> (som har 60 km til hundens dyrlæge efter vi flyttede, men det betyder

Ja der er vi jo så forskellige. Men med 1 bil og en mand der arbejder 50 km
fra århus og barn på vej, så kan det jo komme til at knibe med tiden. Så er
det jo lidt nemmere at skulle køre 10-15 min istedet for 30 i gennem
myldretidstrafikken her i århus hver vej.
Og selvom det ikke er ham hansen så kunne det jo være rart at høre om der
var nogen der havde gode erfaringer med dem

mette

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 30-05-05 11:06

> [...]
> det jo lidt nemmere at skulle køre 10-15 min istedet for 30 i gennem
> myldretidstrafikken her i århus hver vej.

Vi bor lige nord for Randers, jeg arbejder i Viby syd for Århus. Vi har 1
bil, 1 barn og et på vej. Og har stadig valgt at beholde den gamle dyrlæge
som vi er meget glade for.

> Og selvom det ikke er ham hansen så kunne det jo være rart at høre om der
> var nogen der havde gode erfaringer med dem

Det kan jeg godt forstå.

--
mvh / regards

Christian

Fra : Mette og René

Dato : 30-05-05 11:28

> [...]
> bil, 1 barn og et på vej. Og har stadig valgt at beholde den gamle dyrlæge

Nu var det ikke min beslutning om at skifte dyrlæge pga afstand der var til
debat men kun en simpel forespørgesel om en bestemt dyrlæge, så skal vi ikke
lige droppe det emne og koncenterer os om mit spørgsmål. DU er da velkommen
til at køre 60 km for at komme til din dyrlæge hvis det er det du vil!!!!

mette

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 30-05-05 10:53

"Mette og René" <metterene@tdcspace.dk> writes:

> [...]
> dyrlæge i Skejby centret både hvad angår faglig kompentence og så
> lidt med priserne som jo hellere ikke er uden betydning;)

Her i boligforeningen bruger de fleste dyrlægen i Skejby, og jeg har
endnu ikke hørt andet end anbefalinger. Priserne aner jeg intet om,
men de siger at hun er dygtig og har et godt tag på dyr.

Mvh Trine

--
Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

Fra : Mette og René

Dato : 30-05-05 11:30

> [...]
> endnu ikke hørt andet end anbefalinger. Priserne aner jeg intet om,
> men de siger at hun er dygtig og har et godt tag på dyr.

Mange tak for svar trine...havde håbet lidt på du kunne give et svar nu hvor
du bor/boede i området.

mvh mette

ps tillykke med huskøb

Fra : Simon

Dato : 30-05-05 21:47

> [...]
> jeg lige høre om der er nogen der har erfaring med den dyrlæge i Skejby
> centret både hvad angår faglig kompentence og så lidt med priserne som jo

Hej Mette

Ved ikke om priserne er anderledes, men har selv af og til brugt dyrlægen i
Skejby Centeret (dog mest til vaccinationer o.l.) og har kun været tilfreds.
Har en veninde, der nærmest er stamkunde der, og hun har KUN lovord tilovers
for dem. Bruger selv Højbjerg og er meget glad for dem... har til gengæld
også været i Åbyhøj et par gange - og det var jeg ikke glad for... Så min
anbefaling: Skift du bare

-Trine

Fra : jopa

Dato : 30-05-05 21:49

Simon skriblede bla:
>Har en veninde, der nærmest er stamkunde der, og
> hun har KUN lovord tilovers for dem.

Hvis hun er stamkunde der tyder det på en dårlig dyrlæge

--

Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Simon

Dato : 31-05-05 15:47

"jopa" <john@zora.invalid> wrote in message
> Simon skriblede bla:
>
> Hvis hun er stamkunde der tyder det på en dårlig dyrlæge

He he, der fik du mig... men nej, en kombination af en konstant syg hund og
en (over)bekymret ejer, der synes det er hyggeligt at komme til dyrlægen og
oftest ikke betaler for det

-Trine

Fra : Benny Mortensen 9700

Dato : 31-05-05 17:19

"jopa" <john@zora.invalid> skrev i en meddelelse
> Simon skriblede bla:
>
> Hvis hun er stamkunde der tyder det på en dårlig dyrlæge

Hun kunne jo også have mange dyr

M.V.H.....Benny..

Fra : Claus

Dato : 06-06-05 22:59

Åbyhøj dyreklinik - er det den der også hedder Abild dyreklinik??

Fra : Claus

Dato : 06-06-05 23:07

Niks det var det ikke, kan anbefale dyrlæge Knud Stensborg, han er
tilsynsførende for Randersregnskov og er fin både til Kæle og krybdyr!

Han ligger på hovedgaden i Brabrand!