MS Windows
briani 27239
Køre program inden nedlukning af XP
Fra : Edmund

Dato : 06-06-05 23:14

Hvordan kører man et program inden XP lukkes

Mvh Edmund

Fra : Sune Storgaard

Dato : 07-06-05 00:05

Edmund wrote:
> Hvordan kører man et program inden XP lukkes

Laver et script som først kører programmet, og dernæst shutdown ?

Hvis det skal virke transparent med den normale "luk" funktion ved jeg ikke
lige.

Fra : Johnn Nekman

Dato : 07-06-05 07:16

"Edmund" <nospam@surfpost.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan kører man et program inden XP lukkes

gpedit.msc -> Computerkonfiguration -> Windows-indstillinger -> Scripts ->
Luk Computeren

--
Mvh Johnn

Fra : Edmund

Dato : 07-06-05 13:56

Johnn Nekman wrote:

> gpedit.msc

Ups, jeg har XP home.

> gpedit.msc -> Computerkonfiguration -> Windows-indstillinger ->
> Scripts -> Luk Computeren

Kan man i XP pro bare sætte en genvej ind der, eller hvordan skal det
gøres.

Et Script, er det det samme som en bat fil.? eller er det noget Visual
Basic.

Fra : Khawk

Dato : 08-06-05 04:48

> Ups, jeg har XP home.
gpedit.msc virker da også i XP home.

mvh

Kim

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 08-06-05 05:54

"Khawk" <khawk@FjernDette.edb.dk> skrev i en meddelelse

> "Edmund" <nospam@surfpost.dk> skrev i en meddelelse

> gpedit.msc virker da også i XP home.
>
> mvh
>
> Kim

Kan du ikke fortælle min XP Home at den skal altså køre denne fil, for den
fortæller mig hele tiden at den ikke kan finde den.
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as