MS Windows
briani 27239
Forbindelsen til nettet afbrydes... hvorfo~
Fra : anders

Dato : 06-06-05 12:10

Hej

Jeg har problemer med at forbindelsen til nettet med min bærbare computer er
meget ustabil. Jeg har haft min bærbare i et år, og det er først inden for
den sidste månede problemet er kommet.

Jeg kommer uden problemer automatisk på nettet (ADSL Tiscali 512/128) hver
gang jeg åbner min bærbare, men efter nogen gange 10 min. andre gange 30
min. og af og til slet ikke, så bliver min forbindelse til internettet
afbrudt.

Tager jeg lan-stikket ud af mit ZyXEL Prestige 650 modem og forbinder min
stationære pc (der aldrig har haft samme problem), så er den på nettet, og
skifter jeg kablet tilbage til den bærbare, så er der stadig ingen
forbindelse.

Den eneste måde jeg har fundet ud af jeg igen kan komme på nettet er, at
lukke computeren ned og starte den op igen (Den skal lukkes helt ned. En
genstart er ikke engang nok).

Jeg går lidt ud fra problemet ligger i Windows XP Home DK (med alle
updates). Jeghar prøvet at scanne med Ad-aware og Spybot, men min bærbare er
ren som en nyvasket babynu...!

Håber der er et godt råd eller to til hvad jeg kan gøre (Ud over at
formatere harddisken)

Mvh
Anders