MS Windows
briani 27239
Bluetooth efter inst af SP2
Fra : Martin Hansen [6430]

Dato : 04-06-05 06:38

Hej

Jeg har en Acer bærbar med indbygget bluetooth, jeg har opgraderet min XP
Prof. med Service Pack II. Jeg har så først bagefter fundet ud af at jeg
skulle have afinstalleret min bluetooth driver inden jeg opdaterede. Så mit
bluetooth virker ikke ret godt. Den kan godt finde enheder, og parre dem.
Men jeg kan ikke aktivere forbindelsen f.eks til min mobil, således at jeg
kan bruge PC Suite til den.

Nogen der har haft samme problemer, og som eventuelt ved hvordan de løses??

Martin

Fra : Karsten Jensen

Dato : 04-06-05 07:36

"Martin Hansen [6430]" <martinfjern@dettemrhansen.dk> skrev:
> [...]
> at jeg kan bruge PC Suite til den.
>
> Nogen der har haft samme problemer, og som eventuelt ved hvordan de

XP SP2s bluetothdrivere har ikke så mange funktioner som Widcomms (Som jeg
vil tro at du brugte før opgraderingen). Bl.a. har de ikke Network Access og
andre funktioner. Så mit råd er - som jeg også selv har gjort - at bruge de
gamle drivere i stedet. Du skal ind i enhedshåndtering og skifte driveren
til din bluetoothenhed.

Mvh

Karsten

Fra : Martin Hansen [6430]

Dato : 04-06-05 12:11

> [...]
> og andre funktioner. Så mit råd er - som jeg også selv har gjort - at
> bruge de gamle drivere i stedet. Du skal ind i enhedshåndtering og skifte

Umiddelbart kan jeg ikke finde andre drivere på min pc, hvor kan man
downloade WIDCOMM's driver på nettet? Har prøvet med google, men kan
simpelthen ikke finde nogen steder hvor man kan hente den.

Martin

Fra : Martin Hansen [6430]

Dato : 04-06-05 13:15

> Umiddelbart kan jeg ikke finde andre drivere på min pc, hvor kan man
> downloade WIDCOMM's driver på nettet? Har prøvet med google, men kan
> simpelthen ikke finde nogen steder hvor man kan hente den.

Har fundet en driver.. Og det virker JUBIII

Nu har jeg bar et andet problem, nemlig at når jeg synkroniserer mellem min
Outlook Kalender og Mobil via PC Suite, lægger den en time til alle
aftalerne på telefonen. Dvs hvis jeg har en aftalte fra 16 - 16.30, står den
som 17 - 17.30 på telefonens kalender...

Nogen der ved hvad det kan være. Både windows og telefonen er indstillet til
samme tidszone (GMT +1)

Eller vil det spm høre til i dk.teknik.telefoni.mobil ?!

mvh

Martin

Fra : Gnyffe

Dato : 04-06-05 19:20

Martin Hansen [6430] wrote:

> Har fundet en driver.. Og det virker JUBIII

Og hvor fandt du den driver ??

Fra : Martin Hansen [6430]

Dato : 05-06-05 07:21

> Og hvor fandt du den driver ??

På den recovery cd der fulgte med til min PC.

Martin

Fra : Mickel Hedemand

Dato : 06-06-05 15:14

> Nogen der ved hvad det kan være. Både windows og telefonen er indstillet
> til samme tidszone (GMT +1)

Og begge til sommertid?

- Mickel

Fra : Martin Hansen [6430]

Dato : 06-06-05 20:25

> Og begge til sommertid?

Det må jeg hellere lige undersøge... PC'en er i hvert fald.. Gad vide om man
også kan indstille det på en Mobil... (Nokia 6230i)

mvh

Martin