MS Windows
briani 27239
Remappe taster
Fra : Philips

Dato : 01-06-05 22:34

Jeg har brug for at placere Dollartegnet på shift-3

Hvordan gøres dette i WinXP med UK sprog og dansk tegnsæt?

Fra : Lars

Dato : 01-06-05 23:52

In article <429e29c1$0$18648$14726298@news.sunsite.dk>, a@b.c says...
> Jeg har brug for at placere Dollartegnet på shift-3
>
> Hvordan gøres dette i WinXP med UK sprog og dansk tegnsæt?

Jeg mener ikke at du kan gøre dette i Windows, men jeg har købt et Macro program til 40 USD,
som faktisk kan lave denne remapping, som du efterspørger, samt meget andet, se mere her:

Macro Express:
http://www.macros.com/
http://www.macros.com/features.htm

--
Best regards

Lars

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 02-06-05 06:11

Philips wrote:

> Jeg har brug for at placere Dollartegnet på shift-3
> Hvordan gøres dette i WinXP med UK sprog og dansk tegnsæt?

Kik på SharpKeys eller MSKLC.
http://www.randyrants.com/sharpkeys/
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=fb7b3dcd-d4c1-4943-9c74-d8df57ef19d7&DisplayLang=en

--
Mvh. Lars

Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 02-06-05 19:00

"Philips" <a@b.c> wrote in message
> Jeg har brug for at placere Dollartegnet på shift-3
>
> Hvordan gøres dette i WinXP med UK sprog og dansk tegnsæt?

Det burde kunne klares med denne her:
http://www.microsoft.com/whdc/device/input/w2kscan-map.mspx

/klaus