jeg har lidt problemer med min Router
Fra : Karsten

Dato : 04-06-05 10:41

Er der nogle der kan give mig en fornuftigt forklaring på det her problem,
Jeg kan bruge min internet forbindels i en periode uden problemmer,
men så er det som om at der er et eller andet i min Router der laver numre.

D.v.s.
Så er det som om mine dowloads går helt i stå, den eneste måde jeg kan få
det til at køre igen, er at fjerne Routeren i et par dage, og derefter
tilslutte den igen, så kan min forbindels godt køre i en lang periode uden
problemer, hvor efter det starter igen.

Ups, glemte at fortælle det her.
Os. Windows Xp Home.
Og det er en Jensen Scandinavia Broadband Router II
Min forbindels er på 2048/256 Kbit/sec

Grunden til at jeg bruger en Router er, at jeg hjælper ind imellem hjælper
andre med at få deres pc´er op at køre igen, for inden at jeg aflevere deres
pc´er igen, så kommer de lige en tur på nettet, og bliver opdateret, og det
er lidt svært at gøre, når jeg i perioder ikke kan bruge den.

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 05-06-05 10:58

Har du nyeste firmware på den FætterBR - undskyld.. Jensen router ?

Benytter du P2P programmet - jeg har set mange routere som crashede pga.
de mange NAT entries.

Du siger du skal tage den fra flere dage ad gangen - hvis det
_virkeligt_ er tilfældet, hvilket jeg i den grad tvivler på - så kontakt
din internet udbyder - de bør have en forklaring på det.

--
Mail mig på uffe <elefantnæseA> skelmose <prik> dk

Fra : Karsten

Dato : 06-06-05 15:36

"Uffe S. Callesen" <anon@anon.local> skrev i en meddelelse
> [...]
> er tilfældet, hvilket jeg i den grad tvivler på - så kontakt din internet
> udbyder - de bør have en forklaring på det.

Jeg har forsøgt at opgradere, men det vil den ikke med til.

Nej, jeg bruger ikke p2p programmer.

og jeg har haft forbindelse med min internet udbyder, og de kan ikke hjælpe
mig

Fra : heuten

Dato : 05-06-05 18:36

"Karsten" <ubrugligt@emailadresse.dk> wrote in

> [...]
> aflevere deres pc´er igen, så kommer de lige en tur på nettet, og
> bliver opdateret, og det er lidt svært at gøre, når jeg i perioder

Jeg har også sådan en router, men jeg har ingen problemer med at mine
downloads går i stå hvis jeg henter fra p2p eller fra en hjemmeside.. dog
har jeg oplevet at blive disconnected hvis jeg hentede fra ftp.. ellers har
jeg kun haft gode oplevelser med min router..

prøv at skrive en mail til dem og spørg:
http://www.jensenscandinavia.com/english/support/index.htm

opdatere firmware var måske en mulighed:
http://www.jensenscandinavia.com/swedish/drivers/lan_robroII.asp

Fra : heuten

Dato : 05-06-05 18:52

heuten <heuten@4ff3.dk> wrote in

> [...]
>
> prøv at skrive en mail til dem og spørg:
> http://www.jensenscandinavia.com/english/support/index.htm
>
> opdatere firmware var måske en mulighed:

hov..
opdatere firmware var måske en mulighed:
http://www.jensenscandinavia.com/norsk/drivere/broadband_routerII.htm