Access point
Fra : Søren Larsen

Dato : 03-06-05 10:02

Det er jo noget skidt det her, en tanketorsk for en førstegangskøber min
stationær er ikke trådløs, så virker en AP jo ikke, så er der jo ingen
forbindelse til stationære , men kun den Blærbare, er der noget kan kan
gøre.

Eller skal man have en trådløs router så...

MVH/Søren

Fra : Søren G.

Dato : 03-06-05 10:13

"Søren Larsen" <bongo50000@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> gøre.
>
> Eller skal man have en trådløs router så...

Købe et trådløst netkort til den stationære ?

--
Søren

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 03-06-05 10:13

"Søren Larsen" <bongo50000@hotmail.com> wrote in news:d7p6ai$2g1p$1
@newsbin.cybercity.dk:

> [...]
> gøre.
>
> Eller skal man have en trådløs router så...

Hvis du skal have mere end een computer på, så er det en router, du skal
have.

--
Fjern begge DYT
Remove both DYT's

Fra : Kasper Dupont

Dato : 03-06-05 13:40

Niels Kristian Jensen wrote:

> "Søren Larsen" <bongo50000@hotmail.com> wrote in news:d7p6ai$2g1p$1
> @newsbin.cybercity.dk:

> Hvis du skal have mere end een computer på, så er det en router, du skal
> have.

Ja, der skal sandsynligvis en router til. Men sådan en
behøver ikke nødvendigvis være bygget sammen med access
pointet. En stationær computer med to netkort kan bruges
som router. Men det nemmeste vil nok være at købe en
router.

Note to self: Don't try to allocate 256000 pages
with GFP_KERNEL on x86.

Fra : Søren Larsen

Dato : 04-06-05 08:48

Hej

For at lukke emnet, købte jeg en swich af en kammerat, og satte den efter
routeren og proppede AP deri også, og så kørte det, men tak for alle
svarene.

MVH/Søren

Fra : Kasper Dupont

Dato : 04-06-05 19:46

"Søren Larsen" wrote:

> Hej
>
> For at lukke emnet, købte jeg en swich af en kammerat, og satte den efter
> routeren og proppede AP deri også, og så kørte det, men tak for alle
> svarene.

Du sagde ikke noget om, at du allerede havde en
router. I så fald ville du nok have fået nogle
lidt andre råd. Mange routere har indbygget switch
eller hub, så måske var det slet ikke nødvendigt
at investere i en.

Fra : Søren Larsen

Dato : 04-06-05 21:45

Det beklager jeg, men jeg har Cybercitys standart router, så der ikke noget
at hente

Fra : Kasper Dupont

Dato : 05-06-05 15:17

"Søren Larsen" wrote:

> Det beklager jeg, men jeg har Cybercitys standart router,

OK, jeg ved ikke, hvilken router de bruger. Jeg
har set, at TDC bruger en med indbygget hub.