Læse DVD
Fra : Jan Hovard

Dato : 03-06-05 15:59

Jeg har en PowerBook G4, det er ikke altid den vil læse en DVD, især
hvis den er "hjemmekopieret".
Er der nogle af jer der har en god ide.

Hvilket program er godt til at kopiere DVD?

---
Jan Hovard

Fra : Jesper

Dato : 04-06-05 10:16

Jan Hovard <jan@hovard.dk> wrote:

> [...]
> hvis den er "hjemmekopieret".
> Er der nogle af jer der har en god ide.
>
> Hvilket program er godt til at kopiere DVD?

Nu er Apple drevene i deres blærbare og ældre desktop modeller desværre
ikke altid af lige høj standard, og så kan der være problemer med
inkompatibilitet mellem drevet og mediet.

DVD2One er fremragende til at kopiere DVD'er med!

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 07-06-05 11:10

Jan Hovard <jan@hovard.dk> wrote:

> Jeg har en PowerBook G4, det er ikke altid den vil læse en DVD, især
> hvis den er "hjemmekopieret".
> Er der nogle af jer der har en god ide.

Det lyder som en slidt drev, muligvis kan det renses

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 300+300GB SATA, 8xDVD+/-RW, Bluetooth
mus+tastatur, R9600Pro, iSight, eyeTV200 & LaCie Photon18Vision TFT

Fra : Lone Schmidt

Dato : 07-06-05 13:44

> Det lyder som en slidt drev, muligvis kan det renses

Hej
Hvordan renser man et drev?
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 07-06-05 14:19

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> Hej
> Hvordan renser man et drev?

ved det ikke, men der er helt sikkert nogen i gruppen der ved hvordan.