menubar med flere niveauer?
Fra : Martin Ploug

Dato : 03-06-05 17:40

Hej

Henvis mig gerne til den relevante gruppe, hvis det ikke er denne.

Er her nogen, der kan henvise mig til et eksempel + script
på en pæn og velfungerende vandret drop down menubar
- f.eks. som på eksperten.dk?

Den skal gerne kunne ufolde sig i 3 niveauer (eller er det 4 ?),
som den der er på www.eksperten.dk, og alle udfoldelser skal komme
ved mouseover - ikke ved klik.

Menuen skal kunne fungere i de mest gængse browsere til PC og Mac.
Jeg ved godt, at jeg sikkert vil kunne finde scriptet i koden til
eksperten.dk,
men hvis der er nogle der kan henvise mig til et rent script ville det være
fedt.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Martin

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 03-06-05 21:03

Martin Ploug skrev:

> Er her nogen, der kan henvise mig til et eksempel + script
> på en pæn og velfungerende vandret drop down menubar
> - f.eks. som på eksperten.dk?

Kig her: <http://www.hintzmann.dk/articles/mhalist/>. Den kan
bruges både lodret og vandret.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Martin Ploug

Dato : 03-06-05 23:00

> Kig her: <http://www.hintzmann.dk/articles/mhalist/>. Den kan
> bruges både lodret og vandret.

Hej Jens

Mange tak for det! Det er vist lige præcis noget i den stil jeg søger.

Med venlig hilsen
Martin