CSS: background-image virker ikke ...
Fra : Cifly

Dato : 31-05-05 05:56

Morn NG.

Hvorfor fremvises mit billede ikke på min side her
http://www.filmstrimmel.frac.dk/, baseret på denne CSS
http://www.filmstrimmel.frac.dk/Viscss.php ?

Efter min bedste overbevisning, skulle billedet da være på sin plads
"image/filmstrimmel.gif" og være med små filbogstaver "gif".

Cifly

Fra : Jesper Frandsen

Dato : 31-05-05 07:39

Cifly wrote:

> Hvorfor fremvises mit billede ikke på min side her

Det er sikkert fordi du mangler en '/' før 'image' i filstien, så den
kommer til at se sådan ud:

/image/filmstrimmel.gif

Jeg går ud fra at 'image' er en mappe.

--
Jesper Frandsen

http://www.9am.dk/
Din guide til Hjemmesiden

Fra : Cifly

Dato : 31-05-05 07:59

Jesper Frandsen skrev

> Det er sikkert fordi du mangler en '/' før 'image' i filstien, så den
> kommer til at se sådan ud:
>
> /image/filmstrimmel.gif
>
> Jeg går ud fra at 'image' er en mappe.

Du havde ret - det er en mappe og dit tip realiserede mit ønske -tak

Fra : Claus Rasmussen

Dato : 31-05-05 08:15

Cifly wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
>
> Efter min bedste overbevisning, skulle billedet da være på sin plads
> "image/filmstrimmel.gif" og være med små filbogstaver "gif".

Godt spørgsmål - for hos mig vises den både i IE, Opera og Mozilla.

/Claus

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne