Kontaktside
Fra : Lars Bjarne Christen~

Dato : 03-06-05 13:40

Høflig forespørgsel?
Jeg vil gerne lave en "kontaktside" i Frontpage, altså en side
som en del af et websted med flere sider. På siden vil jeg gerne
lave felter hvor man kan skrive sit navn og et indlæg, et a´la
det som benyttes til dette indlæg. Indlæget skal så kunne sendes
fra siden til min emailadresse.
Jeg er ny i udarbejdelse af websider, så alle former for hjælp
til at komme i gang med ovennævnte sider modtages med
taknemmelighed.

Med venlig hilsen

Lars Bjarne Christensen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jacky Hansen

Dato : 03-06-05 19:10

"Lars Bjarne Christensen" <lbc@nypost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg er ny i udarbejdelse af websider, så alle former for hjælp
> til at komme i gang med ovennævnte sider modtages med

Hej Lars...
Den korte version. Gå ind i FILER / NY / SIDESKABELON og vælg FEEDBACK
FORMULAR
Der har du stort set alt fra start af, så skal du bare højreklikke på send
knappen og gå ind under egenskaber for formular. Der kan du bestemme hvilken
e-mail adresse den skal sendes til.

Håber at det var hjælp nok.

Mvh.
Jacky

Fra : Lars Bjarne Christen~

Dato : 03-06-05 22:49

Fra : Lars Bjarne Christen~

Dato : 03-06-05 22:51

Lars Bjarne Christensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> hvilken

Tak for din interesse for mit problem, jeg er i fuld gang med at prøve det af -
TAK!

Med venlig hilsen

Lars

Fra : Jacky Hansen

Dato : 03-06-05 23:00

> Tak for din interesse for mit problem, jeg er i fuld gang med at prøve det
> [...]
Velbekomme og god fornøjelse, og spørg endelig igen hvos du har problemer,
der findes mange kloge hoveder her inde.

Mvh
Jacky

Fra : Lars Bjarne Christen~

Dato : 05-06-05 19:20

> [...]
> > >
> Velbekomme og god fornøjelse, og spørg endelig igen hvos du har problemer,
> der findes mange kloge hoveder her inde.

Jeg har slidt som en hest siden vores sidste korrespondance. Jeg har med hjælp
fra dig fået en fantastisk flot side frem hvor der er "send formular", men hvor
bliver den af når man "trykker på send" og hvordan får man sin postprogram
flettet ind med afhentning?
På forhånd tak!

Med venlig hilsen

Lars

Fra : ha

Dato : 05-06-05 20:00

> [...]
> med hjælp fra dig fået en fantastisk flot side frem hvor der er "send
> formular", men hvor bliver den af når man "trykker på send" og

Dit webhotel skal være med FP extensions.

> hvordan får man sin postprogram flettet ind med afhentning?
> På forhånd tak!

I FP skriver du adressen på modtagermail = din email, så meddelelsen
skulle automatisk dukke op i din indbakke når du alligevel henter mail.

/ha

Fra : Lars Bjarne Christen~

Dato : 06-06-05 00:04

ha wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> [...]
>
> /ha
>
> Ja det var nemt når man fik hjælp - tusind tak for det!
"kors i hytten hvor er det smart!"
Med venlig hilsen
Lars