Frontpage lukker ned ved kodevisning??
Fra : Trine Piltoft

Dato : 31-05-05 20:10

Hejsa

Jeg har fået et problem. Jeg har nogle javascripts på min hjemmeside,
der ved klik på link åbner et fast defineret pop-up vindue. Det har i
min gamle frontpage version fungeret upåklageligt, men i 2003
versionen er Frontpage pludseligt begyndt at lukke ned når jeg vil gå
i kodevisning for at rette i mit javascript eller tilføje et nyt. Jeg
kan simpelthen ikke komme ind og rette i det. I browseren fungerer det
fint, så hvad mon der kan være galt???

Det eneste jeg kan komme frem til at jeg har gjort, er at jeg har
copy/paste nogle javascript mens jeg var i designvisning, og når jeg
derefter vil gå i kodevisning, så kommer problemet altså.
Er der nogen der kan tage et kig på min side og se om der er noget
helt galt med mine koder??

www.piltofts.dk - f.eks. under "Hunkatte", men såmænd også alle andre
sider med javascripts.

Mvh. Trine
--
www.piltofts.dk
mailSLETDETTE@piltofts.dk

Fra : Søren Padkjær

Dato : 01-06-05 15:48

> [...]
> versionen er Frontpage pludseligt begyndt at lukke ned når jeg vil gå
> i kodevisning for at rette i mit javascript eller tilføje et nyt.

Jeg kan desværre ikke hjælpe, da jeg netop selv var inde for at se
hvorfor MIN FrontPage 2003 lukker når jeg ændrer og vil gemme koder i
CSS-filen. Jeg håber derfor også der kommer nogle gode svar.

mvh/Søren

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Johnny Winther Ronne~

Dato : 02-06-05 17:53

"Trine Piltoft" <mailsletdette@piltofts.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> derefter vil gå i kodevisning, så kommer problemet altså.
> Er der nogen der kan tage et kig på min side og se om der er noget

Behøver ikke se siden, det er ikke koderne det er galt med. Kender problemet
fra FrontPage 2000 efter en opdating af Office 2000 opstod det samme problem
hos mig. Hvis du har opdateret fra en tidligere version er det bedste råd,
afinstaller FrontPage og lav en frisk installation. Hvis problemet ikke
opstod med det samme, kan du nøjes med at reparere FrontPage. Det vil
formentlig fjerne fejlen med det samme.
Husk at genstarte maskinen efter en installation eller en reperation og
inden du åbner FrontPage bør du slette indholdet i mappen c:\Documents and
Settings\DITNAVN\Lokale Indstillinger\temp.

Det sidste vil iøvrigt løse mange af de underlige fejl som programmet
udsætter sine stakkels brugere for. De fleste fejl kan fjernes ved at
gentarte maskinen og sslette indholdet i temp biblioteket. Det kunne du
prøve til en start det er lidt hurtigere

Med venlig hilsen
Johnny Winther Ronnenberg