Hvordan begrænser jeg højre margen
Fra : Reposity

Dato : 30-05-05 21:01

Hej Alle,

På vores band hjemmeside www.pac.dk , som jeg har lavet i Frontpage( Er
nybegynder, men vi skulle bare have noget op og køre), har jeg problemer med
højre margen. Hvordan begrænser jeg siden, så man ikke kan scroole til højre
? .

Er der nogen der kan give mig et hint ?

Mange tak

Venlig Hilsen

Michael

Fra : Johnny Winther Ronne~

Dato : 30-05-05 23:38

"Reposity" <m.hoelgaard@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
med
> højre margen. Hvordan begrænser jeg siden, så man ikke kan scroole til

Først reducer billed størrelsen så den passer tíl tabellen

Dernæst overvej om absolutte størelser er vejen frem.

Med venlig hilsen
Johnny Winther Ronnenberg