Folde ud menu til nuværende HP
Fra : Peder Pedersen

Dato : 25-05-05 02:21

Hej
Jeg mangler en folde ud menu til en HP, jeg har lavet diverse
menuen som den skal være, men mangler ovenstående. Se venligst:
http://www.bredballe-dancers.dk/ny_side_1.htm

Hvis du kan forestille dig at der under Traditionel Square Dance
skal være 6 underpunkter, så vil jeg gerne når man fører musen
hen over knappen at der kommer en menu frem der fortæller hvad
der er under den valgte knap.

Håber der er en som kan hjælpe mig!!!
NB. Jeg er ikke god til engelsk, så helst på dansk.

På forhånd tak
Peder

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Lassen

Dato : 25-05-05 07:01

Du kan prøve at kigge på dem der ligger på egenhjemmeside.dk, der
er en som jeg tror lever op til dine forventningere.

Jens

Fra : jnm

Dato : 25-05-05 07:50

Et spørgsmål til Jens

Spændende menuer under linket grafik, java..

Jeg har set på Menu 2, som jeg finder velegnet.

I HTML filen, der skal tilrettes, angives adresserne som f.eks.
URL=http://www.Linkadresse1.1

Nu vil jeg gerne kunne bruge den på en lokal IIS sammen med en løsning lavet
i Frontpage.

Kan jeg bruge en adresse af typen URL= side1.htm, jeg har ingen forbindelse
ud fra dette lokale intranet.

Jørgen

Fra : Jens Lassen

Dato : 25-05-05 12:00

jnm wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
>
> Jeg har set på Menu 2, som jeg finder velegnet.
>
> I HTML filen, der skal tilrettes, angives adresserne som f.eks.
Jeg har ikke prøvet det, men jeg har anvendt flere forskellige menuer fra den
side og har ikke haft problemmer med at inplamenter dem, så det tror jeg godt
du kan
Jens

Fra : Peder Pedersen

Dato : 25-05-05 21:13

Jens Lassen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Du kan prøve at kigge på dem der ligger på egenhjemmeside.dk, der
> er en som jeg tror lever op til dine forventningere.
>

> Jens
> Hej Jens
Tak for dit svar, hvis jeg forstår det rigtigt kommer menuen til at
se ud som ex. 6 ved java menu 6, altså en kasse med de forskellige
menupunkter, er det rigtigt forstået? HVIS JA!

Så er det ikke helt det jeg efterlyser men istedet:
Min menu opsætning i kasseform og under hver punkt vil jeg have der
kommer en ny menu som man så kan klikke på eller sagt på en anden
måde:

Traditionel Square Dance = musen hen over og frem kommer en kasse
med punkter som ex. dansetider, dansested, caller, ect. Man kan
herefter trykke på ex. dansested og frem kommer en ny side med de
valgte oplysninger.
Hvis du forstår hvad jeg søger og kan hjælpe vil det glæde mig.
Mvh

Fra : Christoffer

Dato : 29-05-05 16:32

Måske det kan bruges? http://www.buur.info/s2a/downloads/drop.html