2 udgaver af BF 2?
Fra : TGJ

Dato : 06-06-05 21:13

Er der 2 versioner af BF 2, en alm og en commander

får jeg "det hele med" i commander versionen?

Thomas
--
Fjern "REMOVE-THIS" ved svar på mail

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : BuFFerz

Dato : 06-06-05 22:42

Links ?

Så vidt jeg ved er der kun 1 udgave 8det passer ikke helt da der er en
udgave hvor man får en mus eller hvad det nu er med)

Det er noget med at hvert hold kan vælge en commander der ser hele
slagmarken oppefra, og kan diregere sit team.

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : TGJ

Dato : 07-06-05 09:53

"BuFFerz" <fiktiv@email.fiktiv> skrev i en meddelelse
> Links ?

Har læst det i det seneste nummer af privat computer (tror jeg det var),
under kommende udgivelser

Thomas

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Kurt Lund

Dato : 08-06-05 09:15

"TGJ" <tgsj@REMOVE-THISget2net.dk> skrev i en meddelelse

> "BuFFerz" <fiktiv@email.fiktiv> skrev i en meddelelse
>

> Har læst det i det seneste nummer af privat computer (tror jeg det var),
> under kommende udgivelser
>
> Thomas
Hej

Der kommer den alm udgave, og så kommer en kommander udgave med et usb
headsæt,
som koster 100 kr. mere.
Der kommer vist kun 3000 stak af kommandér ver til DK, men ud over
headsættet er de fuldstændig ens, så har man et headsæt så spar de kr.

Kurt

Fra : TGJ

Dato : 08-06-05 18:24

"Kurt Lund" <klander52@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> headsættet er de fuldstændig ens, så har man et headsæt så spar de kr.

Takker

Thomas

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk