Nogen der var tilHerlufsholm koncert i l
Fra : Steen Asmussen

Dato : 06-06-05 18:07

Hej,

Var der nogen der var til koncert i Herlufsholm i lørdags og tog billeder
evt. Optog noget fra koncerten?

Jeg tog et par billeder, men synes jeg mangler lidt mere.

Håber nogen kan hjælpe

Hilsen

Steen

Fra : Morten Bowman

Dato : 06-06-05 18:35

On Mon, 06 Jun 2005 19:06:39 +0200, Steen Asmussen <asmusu2@post.tele.dk>
wrote:

> [...]
>evt. Optog noget fra koncerten?
>
>Jeg tog et par billeder, men synes jeg mangler lidt mere.

Nope, de genudsendte alle 'DR derude' med Ryge, og de er jo liii en tand
bedre

Fra : Steen

Dato : 06-06-05 19:06

On 06/06/05 19:35, in article 4829a1tabtjpcnlsu1pufnu860o0sluge0@4ax.com,
"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote:

> Nope, de genudsendte alle 'DR derude' med Ryge, og de er jo liii en tand
> bedre

Så blev du heller ikke våd.

Til gengæld fik jeg Bamses og Ana Johnssons autografer, på cd-coveret.

Hilsen

Steen