Dr. ex-Dum-Smart ctr Birthe Rønn Hornbeck ~
Fra : Bo Warming

Dato : 06-06-05 11:06

I P1 oplyses at Venstres politikvinde har kritiseret at Majestæten har
kritiseret sin egen bemærkning, som "det dummeste jeg nogensinde har sagt"

"Så kommer vi med vores "danske humor" og små dumsmarte bemærkninger, så
møder vi dem (indvandrerne) med kølighed, og så er der ikke langt til
chikane og grovere metoder - det kan vi ikke være bekendt.
Margrethe II af Danmark

HUN VIL IKKE GØRES MERE KRANSEKAGELIGEGYLDIG END HUN ER - frem med Glistrups
gamle forslag - hvis der skal være grundlovsændringsgilde, så lad der være
gilde

"Vi har en populær dronning. Hun må bestemme noget mere, udskrive valg i
utide og sende love til folkeafstemning. Glistrup

Prinsemor er fin til banaliteter, som følgende - lad hende blande sig lidt i
politik. Folketingsmænd og kvinder er ikke særlig kloge - hun kan ikke gøre
skade. At hun kan løse hårdknude med at overraske statsminister med valg, og
sende en upopulær lov til BINDENDE GALLUP, der vil være sejt.

"De store er kun store, fordi vi ligger på knæ.Lad os rejse os
Max Stirner(som Nietzsche vistnok læste i smug, men ikke ville stå i skyggen
af)
DER ER MASSER AF TALENTMASSE - DR&TV2 er gennemsnitsdanskere, der er kommet
først til flæsket. . Privatiser så andre kan REJSE SIG.Let the best man win.

" Hvad jager vi dog efter? Er det lykken?
Den har ingen endnu fanget ved kun at tænke på sig selv, den smutter fra os,
hvis vi tror, vi kan gribe den uden at dele den med andre.
Margrethe II af Danmark
Jeg er så gammelsdags opdraget, at jeg er halv, når jeg er alene, jeg er
hel, når vi er to - sådan tror jeg, det er for mange mennsker til syvende og
sidst Margrethe II

At være dansker indebærer, at man har et ekstra pas til en god modtagelse
endre steder i verden. Margrethe II af DK

Vi må ikke lade os skræmme. Skrækslagne mennesker er det nemmeste bytte for
alt, hvad de mest frygter Margrethe II