favicon væk i php...
Fra : Dennis Munding

Dato : 06-06-05 10:13

Hej NG!

Mit spørgsmål hører måske til i html-nyhedsgruppen...?
I så fald beklager jeg.

Problemet er, at efter jeg konverterede alle mine filer om til *.php, bliver
mit favicon ikke vist i adresse-linjen - i hvert fald ikke hos mig!?

Hvis der er nogle, som godt kan se det (Advarsel! Det er ikke det kønneste
favicon!), så vil jeg godt vide det.
Og jeg vil meget gerne have en forklaring på, hvad jeg evt. har gjort
forkert...

Adressen til siden er: http://www.skovaa-munding.dk/

Og jeg har prøvet at tilføjet siden til "foretrukne" og klikke på linket
derefter, men det hjælper ikke noget...

På forhånd mange tak for svar!

Dennis Munding
Web-master
http://www.skovaa-munding.dk/
http://www.mundings-memorial.dk/
http://www.cantica.dk/

Fra : Benny Nissen

Dato : 06-06-05 10:09

Dennis Munding wrote:

> Problemet er, at efter jeg konverterede alle mine filer om til *.php, bliver
> mit favicon ikke vist i adresse-linjen - i hvert fald ikke hos mig!?

Prøv at bruge Firefox. Den viser fint dit favicon.

--
Benny Nissen

Fra : Christoffer

Dato : 06-06-05 10:23

> Prøv at bruge Firefox. Den viser fint dit favicon.
Ja, IE har altid givet problemer hos mig når det kommer til favicon.

Fra : Leonard

Dato : 06-06-05 10:36

"Dennis Munding" <mail@invalid.com> wrote:

>Hvis der er nogle, som godt kan se det (Advarsel! Det er ikke det kønneste
>favicon!), så vil jeg godt vide det.

Det ses her i FF.

--
mvh Leonard
Har du kigget på: http://dk.php.net/ el. http://www.webcafe.dk/

Fra : Dennis Munding

Dato : 06-06-05 10:50

Hej Benny, Christoffer og Leonard!

> Det ses her i FF.

Ja, jeg har selv FF som test-browser og kan godt se det der, men det
"mystiske" med IE(6.0) er, at inden jeg konverterede filerne, kunne jeg godt
se ikonet i IE...?
Men efter konverteringen er det forsvundet... (A fatter aller en ski'!)

Men tak for svarene (I er s'gu hurtige! - så var det ikke mig, der var
noget galt med....

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-06-05 14:42

Dennis Munding skrev:

>Ja, jeg har selv FF som test-browser og kan godt se det der, men det
>"mystiske" med IE(6.0) er, at inden jeg konverterede filerne, kunne jeg godt
>se ikonet i IE...?

Virker fint i IE.

Prøv at træk standardikonet ned på siden et par gange.
--
Knud

Fra : Dennis Munding

Dato : 07-06-05 10:02

Hej Knud!
> Prøv at træk standardikonet ned på siden et par gange.

Ikke forstået...?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-06-05 14:50

Dennis Munding skrev:

>Ikke forstået...?

Det ikon, som IE bruger som default, trækker du med musen ned på
siden et par gange, så vil et favoritikon blive vist uanset om
man tilføjer siden til foretrukne.

Du kan evt. også trække det ud på f.eks. skrivebordet og lave en
genvej, så vil det også blive vist i genvejen.
--
Knud

Fra : Dennis Munding

Dato : 08-06-05 18:08

Hej Knud!
> [...]
>
> Du kan evt. også trække det ud på f.eks. skrivebordet og lave en
> genvej, så vil det også blive vist i genvejen.

Nu har jeg prøvet begge muligheder - men uden resultat...

Jeg ved ikke, om det skyldes, at jeg ikke har opdateret min
Windows-version...?
Og hvorfor har jeg så ikke det...?
Fordi sidste gang jeg opdaterede, fik en af opdaterings-filerne min pc til
at gå i sort!!
Derfor opdaterer jeg ikke mere...
Venter på at min bank skal udlevere en "gismo" til mig, så jeg kan bruge min
netbank i Mozilla/FireFox....
Så er det GODNAT IE!!

Men tak for hjælpen anyway...