Ikke-muhamedanere udvist - - - - - chika~
Fra : NoTrabajo

Dato : 05-06-05 19:30

Jeg ser lige nu »Dags Dato« på TV2 med den armenske familie, der fornyligt blev
udvist af Danmark efter 7-8 år i Danmark.

Er familiens problem i virkeligheden ikke, at de ikke er muhamedanere? Der blev
godt nok ikke nævnt noget i udsendelsen om hvorvidt den pågældende familie er
muhamedanere, men familiens attituder tydede helt klart på at de ikke er
muhamedanere.

Her i Danmark ønsker "eliten" kun import af uintegrerbare muhamedanere. Den
armenske familie viste vilje til integration i Danmark, og "eliten" ønsker ikke
at sådanne mennesker skal kunne forblive i Danmark, men derimod at få nogle ind
der på længere sigt kan tyranisere vores samfund.

Har I forøvrigt lagt mærke til, at hver gang der er nogen der bliver udvist af
Danmark, er det oftest serbere eller andre ikke-muhamedanere?

Lige efter ovennævnte indslag er der så et indslag om hvordan muhamedanere
tyraniserer og hindrer redningsfolk i at udføre deres arbejde i København.
Halalhippier, er det ved at gå op for jer, hvad I har gjort ved vores land? Tag
dog for helvede og vågn op, og samarbejd med os andre om at få stoppet de
problemer, som I har påført vores samfund.
--
NoTrabajo

Fra : NoTrabajo

Dato : 05-06-05 19:37

"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> dog for helvede og vågn op, og samarbejd med os andre om at få stoppet de
> problemer, som I har påført vores samfund.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=2445530

Halalhippie. Det samfund du ønskede, nærmer sig med hastige skridt. Var det
det, du ønskede eller var du blot for naiv, selv om vi andre advarede dig for
mange år siden? Når vi dengang advarede dig, stirrede du ondt på os og fnysede
noget om racisme og den indre svinehund.

HALALHIPPIE, VÅGN OP!
--
NoTrabajo

Fra : Lyrik

Dato : 05-06-05 20:35

> [...]

> udvist af
> Danmark, er det oftest serbere eller andre ikke-muhamedanere?
++++++++++++++++++++++++++++++
Ja det er ganske påfaldende og jeg kunne godt tænke mig at høre hvorfor det
er sådan!
En kristen flygtningefamilie er nærmest bandlyst i DK. Hvorfor?

Hilsen
Jens

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 05-06-05 20:03

"> ++++++++++++++++++++++++++++++
> Ja det er ganske påfaldende og jeg kunne godt tænke mig at høre hvorfor
> det er sådan!
> En kristen flygtningefamilie er nærmest bandlyst i DK. Hvorfor?

Ja, forkert er det at en integreret familie skal udvises, men det er frugten
af Dansk Folkeparti's smædekampagne imod alt som ikke lugter af dansk bacon.
Dansk Folkeparti er gået til valg på at få ryddet ud i flygtninge og
indvandrer problematikken, her er de første ofre for Pia's
mindreværdskomplekser.

Hvis du vil vide hvorfor de røg, så spørg på rette sted. Det er usandsynligt
at nogen her i gruppen kan/vil udtale sig akterne i sagen.

Michael

Fra : Knud Larsen

Dato : 05-06-05 20:24

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>
> Hvis du vil vide hvorfor de røg, så spørg på rette sted. Det er
> usandsynligt at nogen her i gruppen kan/vil udtale sig akterne i sagen.

Det ER jo et stort problem, at give dem som nægter at forlade landet håb om,
at hvis de bare hager sig fast længe nok, så kommer opholdstilladelsen. Som
Haarder sagde, så var han ansat til at være "brutal" i sådanne sager. Men
det ER rigtigt, at man har set mange mærkelige tilfælde, - anyway, en måde
kunne være at folk kautionerer for en familie i fx 10 år som i Canada, i 10
år må de ikke trække på sociale ydelser, eller kautionisterne betaler. Men
det kan vi sikkert heller ikke få os selv til, vi har kun det helt
sort-hvide, staten betaler alt, eller man befinder sig ikke på dansk jord.

Fra : Lyrik

Dato : 05-06-05 22:50

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "> ++++++++++++++++++++++++++++++
>>
> Ja, forkert er det at en integreret familie skal udvises, men det er
> frugten af Dansk Folkeparti's smædekampagne imod alt som ikke lugter af
> dansk bacon.
++++++++++++++++++++++++++++++
Jeg har fulgt med i det og det var før Dansk Folkeparti havde nogen
indflydelse. Det var under Socialdemokraterne og Marianne jelved at det
allerede var sådan.
Var man muslim=opholdstilladelse, var man kristen= et spark i røven ud af
døren!

Nu vil jeg vide hvorfor!?
En eller anden skal forklare mig om dette komplot!

Hilsen
Jens

Fra : NoTrabajo

Dato : 06-06-05 04:49

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> døren!

> Nu vil jeg vide hvorfor!?
> En eller anden skal forklare mig om dette komplot!

Saudi-arabiske oliepenge blev brugt til bestikkelse af danske politikere og
embedsmænd?
--
NoTrabajo

Fra : Knud Larsen

Dato : 05-06-05 21:57

> [...]
> Dansk Folkeparti er gået til valg på at få ryddet ud i flygtninge og
> indvandrer problematikken, her er de første ofre for Pia's

Og det er jo rent vrøvl, alle partier bortset fra et par små, er enige i
indvandringspolitiken og i stramningerne, som jo iøvrigt ikke har noget at
gøre med situationen hvor en afvist familie bare forbliver i landet, det har
altid været nogen man ikke tillod, ellers kunne man jo nedlægge
Udlændingestyrelsen.

Fra : NoTrabajo

Dato : 06-06-05 04:47

> [...]
> gøre med situationen hvor en afvist familie bare forbliver i landet, det har
> altid været nogen man ikke tillod, ellers kunne man jo nedlægge

Nemlig. Og dem man ikke ville tillade at blive, var f.eks. var en thailandsk
fiskerkone fra Hirtshals/Hanstholm, fordi samlivet ikke var intenst nok, da
manden var for meget på havet. Hver gang der har skullet ofres nogen for at
bevise overfor folket at vi førte en meget streng flygtninge- og
indvandrerpolitik, har det altid været nogle ikke-muhamedanere, der har skullet
ofres på det hellige alter.

Man skulle hellere fra myndighedernes side se at få udvist nogle af alle de
krigeriske og morderiske muhamedanere, vi har fået til landet.
--
NoTrabajo

Fra : G B

Dato : 05-06-05 22:16

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> af dansk bacon. Dansk Folkeparti er gået til valg på at få ryddet ud i
> flygtninge og indvandrer problematikken, her er de første ofre for

Du er enten ikke ret intelligent, eller også er det bare
pubertetshormonerne, man kan lugte. Grrrrr!

--
Liberal, kongetro, EU-modstander og atomkraftmodstander.
Frihed under ansvar er den eneste troværdige vej frem.

Fra : Henri Gath

Dato : 05-06-05 22:27

"G B" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> "Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Du er enten ikke ret intelligent, eller også er det bare
> pubertetshormonerne, man kan lugte. Grrrrr!

Han har bare hæmoiirider efter en muslimsk røvpuling....

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 06-06-05 03:16

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "G B" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Han har bare hæmoiirider efter en muslimsk røvpuling....
Hvor ved du fra at man får hæmorider af røvpuling?

Michael

Fra : Steen Jensen

Dato : 07-06-05 18:38

G B <nonono@nospam.invalid> wrote:

> Du er enten ikke ret intelligent, eller også er det bare
> pubertetshormonerne, man kan lugte. Grrrrr!

Georges, kan du huske du vrælede, at du ville have muhamedanerfisse,
eller vil du have et link?
Egentlidt mere ulækkert, når det kommer fra en gammel mand, end når det
er pubertetshormoner.
--
Bedste hilsener

Steen Jensen

Fra : News

Dato : 05-06-05 20:05

> [...]
> familie er
> muhamedanere, men familiens attituder tydede helt klart på at de ikke

De er IKKE muhamedanere, jeg bor i nærheden af hvor de boede, de
var afholdt af hele byen, havde almindelig naboskab med alle på vejen,
ungerne var som alle andre ikke-muhamedanerunger .

Virkelig tåbeligt at sende dem afsted, når der går
hundredevis -muhamedaner
-potentionelle terrorister -samfundsnedbryddende elementer rundt i vores
land,
der skulle sendes med det første fly til den nærmeste totalitære
muhamedanerstat.

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 05-06-05 20:04

> [...]
> dog for helvede og vågn op, og samarbejd med os andre om at få stoppet de
> problemer, som I har påført vores samfund.

Hvilken "elite" er det du fabler om, Kong Nasserøv af Falster?

Fra : G B

Dato : 05-06-05 22:17

> Hvilken "elite" er det du fabler om, Kong Nasserøv af Falster?

Det kan du gøre bedre, hættemåge. Eller????

GB

Fra : #2066

Dato : 06-06-05 04:03

"G B" <nonono@nospam.invalid> wrote in message
> "Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Det kan du gøre bedre, hættemåge. Eller????

"Haettemaage", er det et nyt smaedeord paa dansk?

Fra : #2066

Dato : 06-06-05 04:08

"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> wrote in message
> [...]

Synes du ikke det ville vaere rart hvis vi kunne eksportere uintegrerbare
danskere, saa som selvvalgte permanent arbejdsloese?

Fra : NoTrabajo

Dato : 06-06-05 04:50

"#2066" <neslein@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> wrote in message

> Synes du ikke det ville vaere rart hvis vi kunne eksportere uintegrerbare
> danskere, saa som selvvalgte permanent arbejdsloese?

Det ville være mere rimeligt at sørge for, at der blev arbejde til alle.
--
NoTrabajo

Fra : Steen Jensen

Dato : 07-06-05 18:38

NoTrabajo <trabajono@hotmail.com> wrote:

> Det ville være mere rimeligt at sørge for, at der blev arbejde til alle.

Det bliver der jo aldrig, har du ikke fattet det endnu?
Aldrig, ikke før landet bestå af 75% på pension, og indvandrerne er
blevet integreret i andre samfund.
Så kan vi gå ned med flaget, fordi vi 'havde nok i os selv'
--
Bedste hilsener

Steen Jensen

Fra : Knud Larsen

Dato : 06-06-05 08:31

"#2066" <neslein@hotmail.com> wrote in message

> "NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> wrote in message
>
> Synes du ikke det ville vaere rart hvis vi kunne eksportere uintegrerbare
> danskere, saa som selvvalgte permanent arbejdsloese?

Har han startet sin egen ghetto, hvor han dyrker kulturen fra
Arbejdslosistan?

Der er jo iøvrigt, iflg forskningen, en meget stor del af indvandrerne der
er selvvalgt arbejdsløse, især blandt kvinderne står ikke ret mange reelt
til rådighed for arbejdsmarkedet, som de jo skal, hvis de skal have fuld
kontanthjælp sammen med manden. Og de ville jo nok få en del mere af at
komme ud blandt danskere end NT, som vist ER blevet enkultureret.

Fra : #2066

Dato : 06-06-05 13:37

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in message

> "#2066" <neslein@hotmail.com> wrote in message

> Har han startet sin egen ghetto, hvor han dyrker kulturen fra
> Arbejdslosistan?

Ja, aabenbart.

> [...]
> kontanthjælp sammen med manden. Og de ville jo nok få en del mere af at
> komme ud blandt danskere end NT, som vist ER blevet enkultureret.

Og disse selvvalgt arbejdsloese harcellerer konstant paa UseNet over at der
er andre snyltere end dem selv?

Fra : Knud Larsen

Dato : 06-06-05 17:55

> "Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in message

> Ja, aabenbart.

> Og disse selvvalgt arbejdsloese harcellerer konstant paa UseNet over at
> der er andre snyltere end dem selv?

Nej, de holder tværtimod lav profil.

Fra : Per Rønne

Dato : 07-06-05 06:53

#2066 <neslein@hotmail.com> wrote:

> Og disse selvvalgt arbejdsloese harcellerer konstant paa UseNet over at der
> er andre snyltere end dem selv?

NoTrabajo er da vist en temmelig enlig svale ...
--
Per Erik Rønne