Langt ude....
Fra : Kim2000

Dato : 05-06-05 17:57

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=296341

Læg specielt mærke til den sidste del af teksten:

"Moderen fastholder, at datteren ikke gik i udfordrende tøj. Hun var
klædt i jeans og en cowboyjakke. Familien har i det hele taget svært ved
at forklare den hidtil ustraffede voldsmands ugerning."

Nåja, hvis hun havde været udfordrende klædt så havde det straks været
tilgiveligt at den unge knægt forsøgte voldtægt, ja så lagde hun vel
næsten op til sex.....

Løsningen er ganske enkelt:

Lange fængselsdomme der virker præventivt, 1-2-væk løsningen er også en
mulighed. Og hvis den unge knægt ikke har dansk statsborgerskab, så ud
med ham efter endt afsogning.

mvh
Kim

Fra : Mikael Schøler

Dato : 05-06-05 18:21

Kim2000 wrote:
> [...]
>
> Lange fængselsdomme der virker præventivt, 1-2-væk løsningen er også en
> mulighed. Og hvis den unge knægt ikke har dansk statsborgerskab, så ud

Og det har med film at gøre hvor..?

Fra : Kim2000

Dato : 05-06-05 19:44

> Og det har med film at gøre hvor..?

Intet overhovedet, fejlpostet indlæg, jeg har slettet det oprindelig på
dette tidspunkt.

mvh
kim

Fra : Per Vadmand

Dato : 05-06-05 20:58

"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> wrote in message

> Intet overhovedet, fejlpostet indlæg, jeg har slettet det oprindelig på
> dette tidspunkt.

Et af den slags indlæg, der ville være fejlpostet uanset gruppe.
--
Per V.

P.S. Læs om min nye bog, "Manden der skrev breve" på
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm

Fra : Brian P

Dato : 05-06-05 22:55

"Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Og det har med film at gøre hvor..?

Det er jo bare din mening. Faktisk er der et stort filmisk potentiale, både
i den refererede historie, i fejlpostningen som fænomen og i posterens
eventuelle bagvedliggende motiver (for at fejlposte - eller for at stemme...
øh, forkert!!). Det er bare et spørgsmål om fantasi, rettigheder (og gode
forbindelser)! ;)

Fra : Jesper

Dato : 05-06-05 20:06

> [...]

> Lange fængselsdomme der virker præventivt, 1-2-væk løsningen er også en
> mulighed. Og hvis den unge knægt ikke har dansk statsborgerskab, så ud

Ups! Den røg vist det forkerte sted hen Kim!

Fra : Dopedog

Dato : 05-06-05 20:18

> Ups! Den røg vist det forkerte sted hen Kim!

Det havde Kim vist også postet 20 minutter før !